Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@05:20:52 GMT

آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۲۵۱

آماده بودن شرایط برای صادرات نان صنعتی به کشورهای همسایه

به گزارش ایسنا، بهمن حسین‌زاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون هدف این است که بتوانیم رونق را در تولید نهادینه کنیم، اظهار کرد: صنعت شیرینی و شکلات توانسته است در سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته باشد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه صنعت آرد و نان می‌تواند به فرهنگ‌سازی، اصلاح الگوی تولید و مصرف غلات، آرد و نان و افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در صنعت غلات آرد و نان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین‌زاده با بیان اینکه سرانه مصرف نان در ایران بالا است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام سازمان غذا و دارو سرانه مصرف نان در ایران ۱۲۵ کیلوگرم است که دو برابر سرانه مصرف اروپایی‌هاست؛ با این تفاوت که بخش عمده نان مصرفی در اروپا نان صنعتی است، در حالی که سهم نان صنعتی در کشور ما ۸ تا ۹ درصد است و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری بدون ریسک در این حوزه در راستای رونق تولید، اصلاح الگوی تغذیه‌ای و اشتغالزایی وجود دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است

علی آبادی  در حاشیه افتتاح واحدهای صنعتی در گرمسار در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» با توسعه کمی و کیفی صنعت و با همراهی مردم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: سمنان استانی صنعتی و دارای ظرفیت‌های زیادی در تحقق شعار امسال است و دولت سیزدهم حمایت ویژه از صنعت این استان به منظور جهش تولید با مشارکت مردمی را دنبال می‌کند.

علی آبادی با اشاره به سفر خود یک روز زودتر از سفر رییس جمهور به استان سمنان، بیان کرد: با نیت بررسی، جمع‌بندی وضعیت صنعت از امروز در قالب سومین سفر به این دیار آمده‎‌ام.

این مسوول اضافه کرد: بخشی از برنامه سفر رییس جمهور به استان سمنان بازدید از واحدهای صنعتی و برگزاری جشن احیای واحدهای تولیدی است و بر همین مبنا، تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • مقایسه ابرقدرت‌های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر