Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت برای مهار نرخ بیکاری استان بیشترین تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری را به آن اختصاص داده است،گفت:در هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۹۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان آغاز شد. تاریخ انتشار: 07:00 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۸۹۱۰ اقبال عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه  دولت برای مهار نرخ بیکاری استان بیشترین تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری را به آن اختصاص داد، اظهار داشت: با هماهنگی بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیشترین تخصیص این اعتبارات را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مبلغ ۴۷۰ میلیارد تومان  در قالب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به استان ابلاغ شد که جذب حداکثری آن باعث رونق اشتغال در مناطق روستایی استان می‌شود.

عباسی گفت:اجرای طرح یارانه دستمزد در استان را نیزبرای مهار نرخ بیکاری و رونق واحد‌های تولیدی استان در دس اجرا داریم که واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی مشمول طرح یارانه دستمزد هستند. سهمیه این استان در طرح یارانه دستمزد، جذب یک هزار و ۴۰۰ نفر بوده که در صورت جذب تمامی افراد تا پایان فصل پاییز، برای فصل زمستان یک هزار و ۴۰۰ نفر دیگر به استان اختصاص می‌یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه  در هفته دولت امسال ۲۶۸ طرح با ۲۲۲ میلیارد تومان بهره‌برداری شد، گفت:عملیات اجرایی ۹۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان نیز در همین ایام آغاز شد.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری مشاغل پایدار روستایی دستگاه های اجرایی تعهد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی عصر امروز پنج شنبه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا جمعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. 

کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مردادماه منتشر می‌شود.

آزمون کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در مراکز شهرستان‌های ۱۲گانه چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری