Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:27:55 GMT

دلیل غیبت عمر خربین در تیم ملی سوریه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۵۴۱

دلیل غیبت عمر خربین در تیم ملی سوریه مشخص شد

مهاجم تیم ملی فوتبال سوریه از دلیل غیبت خود در اردوی تیم ملی فوتبال کشورش گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت 360، عمر خربین یکی از بهترین بازیکنان فوتبال سوریه است که در الهلال بازی می‌کند.

فدراسیون فوتبال سوریه چند روز پیش اعلام کرد که عمر خربین را به خاطر خودداری از حضور در اردوی تیم ملی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم محروم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خربین با منتشر کردن پستی از دلیل غیبت خود در اردوی تیم ملی سخن به میان آورد و نوشت: "دلیل غیبت من به دنیا آمدن فرزندم بود که نام او را حمزه گذاشتم و امیدوارم که خداوند به برکت نامش او را فرزند صالح برای من قرار دهد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمر خربین تیم ملی فوتبال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان

فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده به عنوان نمایندگان فوتبال مازندران در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دختر شرکت می‌کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان دختر از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه به میزبانی تهران با حضور ۲۶ بازیکن در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد  شد.

فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده، شهریور ماه سال گذشته نیز به همراه تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در مسابقات آسیایی تایلند به میدان رفتند.

نازنین منصورالوارث (اصفهان)، مریم دینی، تانیا جهانشاهی، فاطمه رضایی، شادان شاه میری و نازنین یوسفی (تهران)، پرستو ایزدی، مائده بیرنگ و فاطمه صالحی (گیلان)، مینا بابویه، آریانا جوزانی، مهدیس رستمی، اسماء قاعدی و فاطمه نوری (فارس)، آریسا کوهگرد و سمیه اسماعیلی (کردستان)، اسراء شیرعلی پور (آذربایجان شرقی)، عسل قاجاریان (خراسان رضوی)، ستایش فیض رحیمی (کرمانشاه)، زینب خلیلی (بوشهر)، فاطمه زهرا محسنی و زهرا خانلرزاده (مازندران)، پرنیا رحمانی (قزوین) و مهرناز عزت آبادی (کرمان) و آتنا توفیق، بیتا خزایی (همدان) نفراتی هستند که توسط مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی جوانان به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال جوانان دختر دعوت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • دختران بابلی در تیم ملی فوتبال جوانان
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • بازیکن آلمانی اردوی سوریه را ترک‌ کرد
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد