Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی‌قدس‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگذشت عضو شورای رهبری حزب‌الله لبنان را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 07:57 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۲۸۱

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت‌الاسلام علی شیرازی با انتشار پیامی، درگذشت آیت‌الله حاج شیخ حسین کورانی، عضو شورای رهبری حزب‌الله لبنان را به سید حسن نصرالله تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام علی شیرازی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک علامه سید حسن نصرالله

رهبر بزرگوار حزب‌الله لبنان (روحی له الفدا)

درگذشت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسین کورانی از اعضای مؤسس و شورای رهبری حزب‌الله لبنان را به حضرتعالی و تمامی نیروهای حزب‌الله و همه دوستداران آن عزیز گرانمایه و به حوزه‌های علمیه ایران و لبنان و نجف و فرزندان معظم‌له تسلیت عرض می‌کنم.

بقای عمر شما را از ایزد یکتا خواهانم و امیدوارم خداوند عزیز به آن مرحوم علو درجات و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت کند.

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی‌ قدس‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

علی شیرازی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه سید حسن نصرالله حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در این بیانیه آمده است که ما درگذشت این عالم بزرگ، بنیانگذار دانشگاه الایمان در یمن و هیئت جهانی اعجاز علمی در قرآن و سنت در مکه مکرمه را تسلیت می‌گوییم.

حماس تاکید کرد که این عالم بزرگ علاوه بر خدمات ارزشمندی که در راه اسلام و دعوت به آن انجام داد، همواره از حامیان قضایای امت اسلامی و در رأس آن قضیه فلسطین، قدس و مسجد الاقصی بود.

این جنبش ضمن تسلیت درگذشت این عالم بزرگ و حامی مقاومت فلسطین به خانواده وی و ملت یمن، از خداوند منان مسئلت نمود که او را با پیامبران، صادقان، شهدا و صالحان محشور فرماید.

گفتنی است؛ «شیخ عبدالمجید الزندانی» عالم برجسته یمنی و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان دیروز (دوشنبه ) در سن 82 سالگی در یکی از بیمارستان‌های ترکیه درگذشت.

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد