Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۳  شهریورماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  مشاهده کنید.

انتهای پیام/ م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر

حسین ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در خصوص افتتاح بازارچه صنایع دستی نوشهر در ایام تعطیلات نوروز، گفت: این نمایشگاه با ۱۱۰ غرفه در مساحت: ۱۸۰۰ متر مربع آغاز به کار کرد.

او با اشاره به عرضه محصولات متنوع از ۵۱ رشته مختلف صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در این بازارچه، افزود: لاک تراشی، خراطی، مس و چاقو زنجان، گلیم، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم، حجاری سنگ، سفال و سرامیک و زیورآلات سنتی از جمله رشته‌های صنایع‌دستی پرمخاطب این بازارچه ملی صنایع‌دستی است.

ایزدی ازحضور ۱۵ استان کشور در این بازارچه خبر داد و گفت: دست ساخته‌های هنری هنرمندان استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذزبابجان غربی، مازندران، البرز، تهران، همدان و فارس در این نمایشگاه عرضه شده است.

او مکان نمایشگاه نوشهر را پارک نگین اعلام و در خصوص وضعیت بازدید از بازارچه، افزود: این بازارچه روزانه بیش از ۶ هزار نفر بازدیدکننده دارد.

ساعت بازدید از بازارچه صنایع‌دستی شهرستان نوشهر از ۱۰ صبح الی ۲۴ شب تا ۱۳ فروردین امسال، میزبان علاقمندان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۴۲ هزار نفری گردشگران از موزه‌های مازندران
  • هویت‌بخشی صنایع‌دستی با احیای گل و چوب
  • ثبت حدود ۹ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • فروش نوروزی بیش از پنج میلیارد تومان صنایع دستی در مازندران
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • افتتاح بازارچه ملی صنایع دستی در نوشهر