Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز دوم مسابقات تکواندو (گرندپری ژاپنفرزان عاشورزاده و آرمین هادی پور ۲ نماینده کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.

فرزان عاشورزاده در نخستین دیدار خود به مصاف آدرین ویسنته، تکواندو کار رنک ۲۲ جهان از اسپانیا رفت و در نهایت با نتیجه ۹ بر ۱۵ شکست خورد تا حذف زودهنگامی از این مسابقات داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مدال طلای گرندپری ۲۰۱۹ را بر گردن حسینی

اما آرمین هادی پور دیگر نماینده کشورمان در وزن ۵۸- کیلوگرم لئون گلاسنویک کروات را با نتیجه ۱۹ بر ۷ از پیش رو برداشت و به دور بعدی صعود کرد.

هادی پور در مرحله یک هشتم باید با دنیز داگدلن، تکواندوکار رنک ۲۶ دنیا در وزن نخست از ترکیه مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: ۴ هوگوپوش کشورمان از فردا به مصاف حریفان خود می‌روند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از نتایج مسابقات تکواندو گرند پری ژاپن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند

رقابت‌های تکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ طی روز‌های هشتم تا دهم شهریورماه در کاخ بزرگ (گرند پالاس) شهر پاریس برگزار خواهد شد.

پس از پایان مسابقات انتخاب المپیک و مشخص شدن پاراتکواندوکاران حاضر در این مسابقات، فدراسیون جهانی ۳۰ داور را برای قضاوت در این بازی‌ها انتخاب و معرفی کرد.

بر همین اساس WT با ارسال نامه‌ای به تهران مرجان تیموری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین ۳۰ داور نهایی قضاوت کننده در بازی‌های پارالمپیک دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • کاپ آزاد ترکمنستان| منتخب هاکی روی یخ ایران در اولین گام پیروز شد
  • شروع خوب ایران در کاپ آزاد ترکمنستان
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری