Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@08:09:41 GMT

سقوط جوان ۲۷ساله از ارتفاعات دربند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۶۲۶

سقوط جوان ۲۷ساله از ارتفاعات دربند

ساعت24 - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه یک جوان ۲۷ ساله از ارتفاعات دربند سقوط کرده است، گفت: انتقال مصدوم توسط بالگرد انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه یک جوان ۲۷ ساله از ارتفاعات دربند سقوط کرده است، گفت: انتقال مصدوم توسط بالگرد انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم تاجیک نوری اظهار کرد: بعد از ظهر امروز درپی اعلام مردمی به مرکز پشتیبانی و عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمرشمیرانات مطلع شدیم یک نفر در ارتفاعات منطقه دربند پایین تر از پدداوودی، سقوط کرده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که یک تیم نجات از پایگاه امداد و نجات دربند به محل حادثه اعزام شد، افزود: یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام که پس از رسیدن به محل حادثه مشخص شد جوان ٢٧ساله در اثر بی احتیاطی از روی درخت سقوط کرده است.

تاجیک نوری گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی و ارزیابی های اولیه و ثانویه مشخص شد این فرد از ناحیه ستون فقرات و شکم دچار تروما و آسیب شدید شده است.

وی با بیان این که این مصدوم توسط بالگرد به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد، ادامه داد: پس ازانجام اقدامات اولیه توسط تیم عملیاتی و با توجه به کاهش سطح هوشیاری مصدوم سریعا درخواست بالگرد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: مصدوم توسط نجاتگران فیکس و توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به مرکزی درمانی اعزام شد.

تاجیک نوری در پایان خاطر نشان کرد: ارتفاعات دربند میزبان کوهنوردان و کوهپیمایان در روزهای تعطیل و پایان هفته ها است اما در برخی از مواقع بر اثر بی‌احتیاطی شاهد حوادث ناگوار هستیم و امیدواریم هم وطنان در مسیر ارتفاعات دقت لازم را داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که شماره ۱۱۲ به عنوان ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در طول شبانه روز آماده دریافت اطلاعات حوادث است، اضافه کرد: هم وطنان می توانند در صورت بروز حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس حاصل کنند تا اولین تیم امداد و نجات جهت خدمات رسانی به محل حادثه اعزام خواهند شد‌.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ارتفاعات تهران سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت