Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@01:15:42 GMT

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۶۴۴

دستگیری 2 کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان

‌فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری دو کلاهبردار میلیاردی در مسجدسلیمان خبر داد.

‌به گزارش ایسنا‌، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو کلاهبردار با استفاده از مدارک هویتی فردی دیگر و گرفتن دسته چک، در نقاط مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صاحب چک پس از احضار، از دسته چک اظهار بی‌اطلاعی کرد. پس از آن کارآگاهان پلیس آگاهی مسجدسلیمان با تلاش‌های شبانه‌روزی و تحقیقات تخصصی، دو کلاهبردار که با جعل مهر دو اداره خصوصی و دولتی با مدارک هویتی فردی دیگر، دسته چکی تهیه کرده بودند و با خرید لوازم ساختمانی تحت عنوان پیمانکار کلاهبرداری می‌کردند را شناسایی و با هماهنگی قضایی‌ آنها را دستگیر کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به کلاهبرداری 27 میلیارد و 300 میلیون ریال از شش نفر تحت عنوان پیمانکار در مسجدسلیمان و همچنین استان‌های کرمان، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از تفهیم اتهام با دستور مرجع قضایی روانه زندان شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کلاهبرداری مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی کازرون گفت: با شکایت خانمی ۴۹ ساله مبنی بر کلاهبرداری ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی یک فالگیر از وی در یکی از شبکه‌های مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
اسماعیل زراعتیان افزود: فرد شاکی در بازجویی اولیه بیان کرد به دلیل بیماری فرزندم در یکی از شبکه‌های اجتماعی به یک صفحه دعانویس و فالگیر برخوردم و ارتباط من با مدیر صفحه آغاز شد و در ادامه با درخواست وی، در چند مرحله ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال واریز کردم، اما بعد از چند روز، متهم  جواب پیام را نمی‌داد و فهمیدم که وی کلاهبردار بوده است.
وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات خود توانستند هویت مدیر صفحه مذکور  را که زنی ۵۵ ساله  و ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بود را شناسایی کنند.
وی بیان کرد: موضوع به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارجاع  شد و پس از هماهنگی با مرجع قضایی و تماس با فرد کلاهبردار ، وی پول را بازگرداند.
زراعتیان گفت: برخی از شهروندان به جای مراجعه به متخصصان روانشناسی و مشاوره خانوادگی، به رمال‌ها رجوع کرده که این امر پیامد‌های ناگواری را به دنبال دارد.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال در شبکه های اجتماعی
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان