Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@00:25:34 GMT

پنالتی هدر رفته سردار و درگیری با داور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۶۸۸

پنالتی هدر رفته سردار و درگیری با داور

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل آرسنال تولا، شب پُراتفاقی را پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، در دیدار آغازین هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ که مثل هشت مسابقه گذشته‌اش سردار آزمون را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه شب در استادیوم گازپروم آرنا مقابل تیم رده هفتمی آرسنال تولا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتم زیوبا در دقیقه ۵ گل اول زنیت سن پترزبورگ را به ثمر رساند ولی در دقیقه ۲۲ در حالی که این تیم می‌توانست به دومین گل دست پیدا کند، ضربه زمینی پنالتی سردار آزمون به سمت راست دروازه را لواشوف با کف دست مهار کرد تا ستاره ایرانی در زدن سومین گل فصل خود ناکام بماند.

بیشتر بخوانید:

آزمون پنالتی خراب کرد اما زنیت صدرنشین شد

در دقیقه ۵۶ برخاموف بازی را به تساوی کشید، اما ۱۰ دقیقه بعد سباستین دریوسی باز هم یاران آزمون را پیش انداخت و در دقیقه ۸۸ هم اولگ شاتوف گل سوم زنیت سنت‌پترزبورگ را به ثمر رساند تا این تیم در این مسابقه خانگی به برتری ۳ بر یک دست پیدا کند و با ۲۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه شود.

سردار آزمون که در نخستین مسابقه تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از دو گل ایران برابر هنگ کنگ را به ثمر رسانده بود، در بازی زنیت سنت‌پترزبورگ برابر آرسنال تولا تا دقیقه ۷۵ در زمین بود و جای خود را به الکساندر اروخین داد.

اما اتفاق مهم برای آزمون علاوه بر از دست دادن پنالتی مقابل آرسنال تولا در دقیقه ۷۵ رخ داد؛ جایی که او برای تعویض باید از نزدیک‌ترین نقطه از زمین خارج می‌شد ولی قصد داشت این کار را با دست دادن با اروخین انجام دهد و همین مسئله موجب مجادله لفظی بین او و داور مسابقه شد و یک کارت زرد برای او به همراه داشت؛ در نهایت نیز سردار با کمرگیری و کمک زیوبا از زمین خارج شد!

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان زنیت سن پترزبورگ فوتبال لیگ روسیه سردار آزمون درگیری پنالتی داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت تیم‌های لیل و استون ویلا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا امشب با حاشیه قابل توجهی همراه بود.

فونسکا و امری از اوایل بازی به دلایل مختلف بارها با یکدیگر وارد درگیری‌های لفظی کوچک شدند اما شدت درگیری به حدی نبود که داوران وارد عمل شوند و مداخله کنند.

در اواخر نیمه اول، چند ثانیه پس از اینکه بنجامین آندره، هافبک لیل، کارت زردی دریافت کرد، با یکدیگر بحث کردند. این چهارمین کارت زرد در این نیمه بود، نیکولو زانیولو، امیلیانو مارتینز و نبیل بن‌طالب نیز در نیمه اول کارت زرد گرفتند و امری و فونسکا به وضوح نظرات متفاوتی در مورد این تصمیمات داشتند.

آنها ناگهان شروع به بحث و درگیری لفظی کردند و کار به جایی کشید که داور به کنار زمین دوید و با زدن سوت و نشان دادن کارت زرد به هر دوی آنها، سعی کرد جنجال را خاتمه دهد.

فونسکا اما بحث را رها نکرد و این‌بار با باز کردن دستانش به سمت داور و فریاد زدن، به کارت زردی که داور به او داد اعتراض کرد. امری نیز که به‌شدت عصبانی بود چیزهایی زیر لب زمزمه و اشاره کرد که فونسکا بیش از حد صحبت می‌کند.

درنهایت پس از ثانیه‌هایی و هشدارهای پیاپی داور، آنها یکدیگر را رها کردند و به ادامه بازی پرداختند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دو تصمیم جنجالی وحید کاظمی!
  • کارشناسی داوری استقلال و شمس آذر؛ پنالتی استقلال درست بود؟
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • دیبالا با گل در بغل سردار آزمون(عکس)
  • جنجال در لیگ کنفرانس: مربیان معروف درگیر شدند! (عکس)
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟