Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@01:17:41 GMT

نماز خواندن پلیس، خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۹۱۱

نماز خواندن پلیس، خبرساز شد

تصویر نماز خواندن پلیس شهرستان محلات در شبهای عزاداری، خبرساز شد.

تصویر منتشر شده یکی از ماموران راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی شهرستان محلات در فضای مجازی در حین ادای فریضه نماز در حاشیه عزاداری‌های حسینی در شام غریبان خبر ساز شد.

خبر‌های امانت داری، تلاش و دلسوزی ماموران مومن نیروی انتظامی و حتی آسیب دیدن در حین کمک به مردم بار‌ها در رسانه‌های مختلف منتشر شده است و این بار ادای فریضه نماز در حین خدمت به کشور و مردم خبر ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران نیروی انتظامی نشان داده اند که اگر چه در اجرا و اعمال قانون مصمم و قاطع هستند، اما این اعمال قانون‌ها به دلیل به دلیل نفع عمومی و وظیفه و دلسوزی برای کل جامعه است و به همین دلیل هم در حین وظیفه کمک‌های مردم را هم اجابت کرده اند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000FBT برچسب ها: بازارنیوز ، نماز خواندن پلیس ، پلیس محلات

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز پلیس محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: پویش مشهد مهربان با نیت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد استان خراسان رضوی آغاز شد.

محمدرضا قلندرشریف در افتتاحیه پویش مشهد مهربان در زورخانه سالن کارگران مشهد، اظهار کرد: همت شورای اجتماعی محلات برای ایجاد این پویش و استانداری، دادگستری استان و فرمانداری مشهد برای حمایت از این اتفاق مبارک در سالهای گذشته ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به زورخانه و مرام پهلوانی خاطرنشان کرد: در این مراسم باید یادی کنیم از شهدا که با جانفشانی خود پهلوانی را به نمایش گذاشتند.

قلندرشریف با بیان اینکه هرگاه مردم پای کار موضوعی آمده‌اند موفقیت سرانجام کار بوده است، گفت: مردم در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بخشی از میزان تأثیرگذاری حضور خود در میدان را نشان داده اند.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه این نظام ریشه مردمی دارد عنوان کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از ظرفیت شورای اجتماعی محلات زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد را توسط خود مردم فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی با بیان اینکه مسجدمحوری و توجه به پتانسیل شورای اجتماعی محلات از نگاه‌های ویژه فرهنگی مدیریت شهری در دوره ششم است، افزود: پویش مشهد مهربان در دو سال گذشته با استقبال و همکاری فوق‌العاده مردم همراه بوده است.

قلندرشریف با بیان اینکه پویش مشهد مهربان در هرسال دوبار برگزار می شود، ادامه داد: پویش مشهد مهربان یک بار قبل از آغاز سال تحصیلی به منظور تامین هزینه کودکان و نوجوانانی که به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازمانده‌اند برگزار می‌شود. دومین پویش مشهد مهربان در سال مربوط به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال اول برگزاری این پویش تعداد ۴۰۰۰ شرکت کننده نسبت به کمک اقدام کردند خاطرنشان کرد: این تعداد در سال گذشته به ۲۲ هزار نفر رسید و امید داریم تا بتوانیم امسال تا ۱۰۰ هزار نفر را پای کار بیاوریم.

شهردار مشهد با بیان اینکه هدف اصلی این پویش همراه‌سازی مردم و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه است، گفت: فرهنگ پهلوانی یادآور مراسم گلریزان در زورخانه بوده است اما امروز در کنار این حرکات زیبا ما نیازمند ایجاد پویش در سطح جامعه هستیم تا موضوع توجه به مشکلات یکدیگر برای همگان امری مهم تلقی شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • پویش مشهد مهربان با مشارکت مردم
  • تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش مشهد مهربان
  • آغاز پویش مشهد مهربان با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • عکسی از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده