Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@22:47:22 GMT

خدا کند براندائو پرنده‌فروش نباشد!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۶۹۵۳

 سرمربی آرژانتینی سرخپوشان امیدوار است جونیور براندائو برزیلی با دستیابی به آمادگی حداکثر و هماهنگی با دیگر بازیکنان، برای جدال حساس آخر شهریور برابر استقلال مهیای حضور در ترکیب اصلی شود و بتواند عملکرد تأثیرگذاری از خود به جا بگذارد.

اخبار ورزشی- اما کسانی که از نزدیک شاهد بازی عصر یک‌شنبه پرسپولیس مقابل سایپا بودند گواهی می‌دهند جونیور براندائو هیچ کار خاصی نکرد و چیزی نشان نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم برزیلی در طول زمانی که در زمین بود نه توانست بازیکنی را دریبل بزند و نه سرعت بالایی داشت. او حتی از پاس گل دادن یا به خطر انداختن دروازه حریف نیز عاجز نشان داد!

داستان جونیور براندائو ما را یاد ماجرای دی‌کارمو یک برزیلی دیگر در پرسپولیس انداخت. بازیکنی که با سروصدای زیادی به پرسپولیس آمد و روز‌های کم‌فروغی را در این تیم سپری کرد و همان بازیکنی بود که قطبی می‌گفت روزی بهترین بازیکن ایران خواهد شد! پائولو دی‌کارمو بازیکن سابق پرسپولیس در برزیل مغازه پرنده‌فروشی افتتاح کرد. این مهاجم برزیلی که قطبی او را به پرسپولیس آورد و به عنوان آقای گل برزیل معرفی کرد مدت هاست فوتبال را کنار گذاشته و مغازه پرنده‌فروشی باز کرده است!

نکته جالب این که دی‌کارمو زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد، مورد حمایت قطبی قرار گرفت و زمانی که از این تیم جدا شد و به کشورش رفت، هیچ تیمی خواهان جذب او نبود! البته امیدواریم جونیور براندائو پرنده‌فروش نباشد و فوتبالیست خوبی هم باشد، اما حداقل در بازی دوستانه با سایپا که در حد و اندازه‌های پرسپولیس ظاهر نشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس مهاجم برزیلی براندائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی