Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

‌کورش مودت در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به زیرساخت‌ها مرز شلمچه و افزایش 30 درصدی ظرفیت پارکینگ این مرز اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات جهت توسعه 30 هکتار پارکینگ در حال انجام است و در این زمینه برای تامین ماشین‌آلات، از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و فارس که معین خرمشهر تعیین شده‌اند، کمک گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین 12 گیت تردد اتباع خارجه در حال احداث است تا در مراسم اربعین امسال مورد استفاده قرار بگیرند. در مجموع امسال 36 گیت ورود و خروج زائران به صورت شبانه‌روزی در مرز شلمچه فعال خواهند بود.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: تمهیدات لازم برای تامین برق موکب‌ها در مسیر گذرگاه مرزی شلمچه پیش‌بینی شده است. در بحث تامین آب مواکب از سال گذشته مشکلاتی وجود داشت که در این زمینه با مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. همچنین با استان‌های معین هماهنگی انجام شده تا نسبت به تامین تانکر و مخازن آب همکاری کنند. طبیعی است به دلیل افزایش جمعیت و استفاده زیاد از آب، مشکلاتی در بحث آب پیش بیاید که هماهنگی‌ها جهت رفع مشکلات انجام شده است.

مودت عنوان کرد: سال گذشته 700 هزار زائر اربعین از مرز شلمچه تردد کردند که با توجه به رایگان شدن روادید سفر بین کشورهای ایران و عراق، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش صددرصدی و تردد یک تا دو میلیون زائر اربعین از مرز شلمچه ‌باشیم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود

حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود، افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

استاندار ایلام ابراز کرد: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود.

بهرام نیا همچنین از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید گفت: از پل رانشی تا سه راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش آسفالت تکمیل شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

بهرام نیا، همچنین از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان