Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@10:49:27 GMT

خودروهای حمل زباله زیر ذره بین مراکز معاینه فنی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۱۷۲

خودروهای حمل زباله زیر ذره بین مراکز معاینه فنی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید نواب حسینی منش،‌ مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران درباره معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند گفت: صحبت‌هایی که شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران درباره معاینه فنی این خودروها اعلام کرده‌اند کاملا صحیح است و ما اقداماتی را جهت رفع این مشکل در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران افزود: بیش از 4 ماه است که موضوع معاینه فنی خودروهای حمل زباله و پسماند به صورت ویژه در نظر گرفته شده که این مسأله بعد از سر و سامان دادن به اتوبوس‌های شرک واحد بوده است.

حسینی‌منش ادامه داد: تعداد زیادی از خودروهای پسماند امکان اخذ معاینه فنی را ندارند و شهردار و معاونان آن این مسأله را در دستور کار قرار داده تا صورت وضعیت این خودروها زیر ذره‌بین باشد.

حسینی‌منش گفت: در صحبت‌هایی که با مدیر عامل پسماند داشتم وی قول مساعد داده در اسرع وقت این خودورها را فراخوان و آن دسته از خودروها که برای معاینه فنی به مراکز مراجعه نکرده‌اند اقدام کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد: همچنین خودروهایی که برای معاینه فنی مراجعه کرده و نتوانسته‌اند نمره قبولی بگیرند باید جهت رفع ایرادات اقدام کنند چرا که در تجدید قراردادهای امسال این موضوع مدنظر قرار داشته و ممکن است اصلاً با آنها قراردادی بسته نشود.

وی گفت: در صورت عدم اخذ معاینه فنی، صورت وضعیت این خودروها تائید نخواهد شد البته باید توجه داشت بسیاری از این خودروها به دلیل اینکه به شدت فرسوده‌اند و یا تغییر کاربری داده‌اند باید به صورت کامل حذف و خودروی دیگری جایگزین آن شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: خودروهای حمل زباله جزو اموال شهرداری نیست و مربوط به پیمانکاران بوده که امسال قطعاً آنها را سر و سامان می‌دهیم.

گفتنی است، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران مدتی پیش اعلام کرد: 50 درصد خودروها و کامیون های حمل زبانه فاقد معاینه فنی است و این خودروها نقش زیادی در ایجاد آلودگی هوای تهران دارند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 معاینه فنی زباله خودروهای حمل زباله سید نواب حسینی منش مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران پسماند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاینه فنی زباله خودروهای حمل زباله پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حسین‌نژاد در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که امروز (۲۸ فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: هدف‌گذاری اصلی و نخست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای سال جدید باید پیشگیری باشد. کسب رتبه دوم کشوری این ستاد در سال گذشته در حوزه مبارزه نشانه تلاش اعضای مجموعه این ستاد است.

وی با تاکید بر موضوع پیشگیری در حوزه آموزش، ادامه داد: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها و تقویت انجمن خیرین می‌تواند در امر پیشگیری موثر باشد. اگر پیشگیری قوی‌تر باشد مقابله کمتر خواهد بود.

حسین‌نژاد بر لزوم رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد خواهران تاکید کرد و گفت: زمینه اعطای تسهیلات برای این کمپ دنبال شود.

وی بیان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای پس از بهبود از اعتیاد موثر است. بنابراین افزایش هزینه و کمک از امکانات دستگاه‌های اجرایی برای آموزش‌دهندگان در نظر گرفته شود.

ابولحسن نجفی، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ شمالی نیز در ادامه جلسه، گفت: ۴۲ نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر سال گذشته در استان جان باختند که ۴۴ درصد افزایش را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان می‌دهد. از این تعداد، ۳۱ نفر مرد و ۱۱ نفر زن بودند که براثر سوء مصرف مواد، داروهای مخدر و محرک در استان جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها