Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش در مراسم تکریم خود اظهار کرد: دو سال پیش در چنین ایامی در پشت همین تریبون کار خود را با اعتماد رئیس جمهور و تأیید نمایندگان مجلس، کارم را شروع کردم؛ دو سالی که به رغم تحریم‌ها اما با تلاش همکاران اتفاقات خوبی رقم خورد.

اخبار اجتماعی-وی ادامه داد: البته اتفاقات غمناکی هم داشتیم در ابتدای خدمتم بود که ۷ دانش‌آموز و یک همکارم در اردوی دانش‌آموزی  جان خود را از دست دادند و در مهدکودک و پیش دبستانی زاهدان نیز حادثه آتش سوزی اتفاق افتاد و ۴ دانش‌آموز جان خود را از دست دادند و دنیا دختر عزیزم زیر آوار دیوار مدرسه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بطحایی با بیان اینکه تلاش کردیم که یک قدم بیشتر در حوزه آموزش و پرورش تلاش کنیم، گفت: در طی این ۲۲ ماه، همکارانم توانستند مشارکت مستقیم معلمان را در انتخاب نمایندگانشان رقم بزنند که اقدام مبارکی بود که امیدواریم با شدت بیشتری در آینده دنبال شود. 

وی ادامه داد: برای اولین بار، گام بلندتری را برای مدرسه محوری در پیش گرفتیم و آنها که خود را شایسته می دانستند در مسیر فرایند انتخاب مدیران قرار بگیرند.

وزیر سابق آموزش و پرورش افزود: یک گام جدی‌تر برای زدودن کنکور برداریم؛ کتاب‌های کمک آموزشی و آزمون‌ها را سعی کردیم به ویژه در دوره ابتدایی کمرنگ شود و امروز این تبدیل به گفتمان در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همکارانم تلاش کردند که آموزش و پرورش به مسیر خود برگردد، گفت: موانع زیادی بر سر راه مسؤولان جدید است اما امیدوارم مدرسه محلی برای تمرین زندگی باشند و نه محلی برای آماده کردن کنکور باشد.

بطحایی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد وعده‌هایی که داده شده بود به انجام رسید، یا آغاز شده و در حال انجام است. 

وی از رهبر معظم انقلاب به دلیل حمایت‌های مستمر ایشان از آموزش و پرورش قدردانی کرد و بیان داشت: برایم جالب بود که بخشنامه‌ای که ما شنبه ابلاغ کرده بودیم در روز چهارشنبه که به محضر رهبر معظم انقلاب رفته بودیم مطلع بودند و از بنده سوال کردند.

وزیر سابق آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، اعلام آمادگی کرد که هر زمان نیاز است به آموزش و پرورش کمک کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بطحایی آموزش و پرورش آتش سوزی آموزش و پرورش کنکور مدرسه وزیر آموزش و پرورش بطحایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید

یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هسئت دو‌لت به استاندار مازندران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری عصر امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه 1403 با نظر هیئت دولت به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و جایگزین سید محمود حسینی‌پور شد که از 1400 استاندار مازندران بود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم و پیش از انتصاب به عنوان استاندار مازندران فعالیت‌هایی در سازمان آموزش و پرورش داشت.

داشتن سوابق مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش، ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه نوری است.

یوسف نوری که در سال 1340 متولد شده است مدرک فوق دیپلم پرورشی، مدرک کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی را دارد.

وی سال 1400  توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد.

اما حسینی‌پور استاندار پیشین مازندران نیز از سوی مخبر، به عنوان رییس دبیرخانه شورای مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

شایعه تغییر سید محمود حسینی پور چند روزی بود که مطرح شده بود.

با حکم مخبر او به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» شد.

سید محمود حسینی پور که از آبان 1400 تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از 25 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و  عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های حسینی پور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود