Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@15:00:47 GMT

آیا حمام رفتن باعث کالری سوزی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۵۵۴

آیا حمام رفتن باعث کالری سوزی می شود؟

به گزارش صدای ایران از سیناپرس، آنها دریافتند حمام داغ میزان سوخت و ساز بدن را کمی افزایش می دهد. از آنجا که حرارت بدن افزایش می یابد، قلب باید خون بیشتری را پمپاژ کند تا خون گرم را به پوست بفرستد و بدن را خنک تر کند و بدن هم انرژی بیشتری استفاده می کند تا پروتئین های مخصوص پاسخ به شوک گرمایی را تولید کند تا آسیب هایی که ممکن است بر اثر دمای بالا به سلول های بدن وارد شود را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما استفاده از این راه برای کاهش وزن بسیار کند عمل می کند. یک ساعت حمام داغ در مقایسه با وضعیت نشستن، 61 کیلوکالری بیشتر می سوزاند. این مقدار کالری، کمتر از مقدار کالری موجود در یک بیسکویت دایجستیو است. اگر شما این یک ساعت را صرف هر کار نسبتا فعالی بکنید کالری بیشتری می سوزانید. اگر به قدم زدن بپردازید همین مقدار کالری را در 15 دقیقه می سوزانید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمام کالری صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان

 سرهنگ " نجفعلی بارانی بیرانوند" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری محور کرمانشاه –دلفان یک دستگاه اتوبوس را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران به یک نفر از مسافران اتوبوس مشکوک و وی را مورد بازرسی قرار دادند.

 بارانی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از داخل وسایل شخص مسافر مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و مقدار یک کیلو ۹۷۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کدام پنیرها برای کاهش وزن مفید است؟
  • ۱۶میلیون و ۱۰۰ هزارتن محموله ریلی در راه آهن یزد حمل شده است
  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • فقط دو شب بی‌خوابی به شما احساس پیری بیشتری می‌دهد
  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • چربی‌سوزی مؤثر با این ۵ ماده غذایی
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس