Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی ربط مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریورماه 98 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی ربط مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشانی و تلفن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس http://www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی http://iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند. گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

 

براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انضمام ریز نمرات دور کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس 4×3 تمام‌‌رخ که اخیراً تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند، تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم عاشورا عاشورای حسینی مسجد خبرگزاری شبستان محرم استان بوشهر عزاداری نماز جمعه کارشناسی ارشد ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، پذیرش حوزه های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان