Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ شهاب امینی در این باره اظهار کرد: زائران حسینی در ابتدا باید در سامانه «سماح» مورد تأیید سازمان حج و زیارت ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای تصور می‌کنند که به دلیل عدم نیاز به اخذ روادید و ویزا، همراه داشتن گذرنامه نیز الزامی نیست گفت: به همراه داشتن گذرنامه حتما برای خروج از کشور ضروری و الزامی است و در صورت همراه نداشتن گذرنامه از خروج زائران جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی کشور که در یک برنامه رادیویی گفتگو می‌کرد، ادامه داد: طبق اعلام کنسولگری ایران در یکی از شهر‌های عراق تعدادی از هموطنان به دلیل خروج غیرقانونی از کشور دچار مشکل و هم اکنون در عراق دستگیر شدند و باید مراحل قانونی را طی کنند بنابراین زائران در گام اول حتما گذرنامه با تاریخ شش ماه اعتبار را به همراه خود داشته باشند.

سرهنگ امینی در پایان با بیان اینکه زائران حتما ارز مورد نیاز را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه کنند گفت: زائران باید از خریداری ارز از دلالان به ویژه در نقاط مرزی بپرهیزند چرا که همراه داشتن ارز جعلی در عراق مجازات دارد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زائران اربعین گذرنامه راهپیمایی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد

سومین همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» با حضور اساتید و پژوهشگران حوزه دینی از ایران و عراق و چند کشور اسلامی در کربلا آغاز شد.  

سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، کمیته فرهنگی ستاد اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین در دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط امروز پنجشنبه -سی ام فروردین ۱۴۰۳- در کربلا آغاز شد.

حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین در حاشیه این همایش اظهار داشت: در این همایش یک‌روزه، اساتید دانشگاه‌ها، مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی کشورمان و دانشگاه شهید بهشتی، معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حضور دارند.

وی افزود: در مجموع ۱۲۶ مقاله در قالب ۸۳ مقاله فارسی، ۳۹ مقاله عربی، ۴ مقاله فرانسوی و انگلیسی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.همچنین ۹۱ مقاله از ایران و ۲۵ مقاله از عراق به این دبیرخانه ارسال شده است.

احمدی با اشاره به اینکه ۱۰ مقاله نیز از سوی کشورهای کویت، نیجر، پرتغال، افغانستان، یمن و سوریه به دبیرخانه این همایش ارائه شده است، افزود: همچنین دو مقاله مشترک ایران و عراق نیز ارائه شده است؛ سه مقاله منتخب در این همایش ارائه می‌شود و ۲۵ مقاله از ایران و عراق و سایر کشورها در پنل‌ها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل