Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:27:42 GMT

تازه ترین خبرها از کشف اسرار «دریاچه ارواح»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۷۱۴

فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریاچه ارواح» به عنوان محصول مشترک ایران و انگلیس روز سه شنبه ۱۹ شهریور بعد از ۲۰ جلسه کاری در جنگل های شمال کشور، بین نوشهر و رویان به پایان رسید.

اخبار فرهنگ و هنر _ رضا جعفری جوزانی نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده داشته و در آن داستانی معمایی و فلسفی را به تصویر کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دریاچه ارواح» برگرفته از اشعار مولاناست و سرگذشت چند جوان و محققی را که برای کشف اسرار دریاچه ارواح به جنگل ارواح سفر می‌کنند، به تصویر می‌کشد.

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا جعفری جوزانی، مجری طرح: رضا جعفری جوزانی، حسام بنی اقبال، مدیر تصویربرداری: معین نجاری، طراح صحنه و لباس: مهسا لطف، صدابردار: محمدرضا بیات، مدیر تولید: سعید دلیری، بازیگران:  مریم اکبری، ایده ابوطالبی، مهرنوش الله دادزاده، حسام بنی اقبال، پگاه حمیدی فر، رضا خیاطی، رضازارعی، نازنین علیدوست، امیرحسین کامجو، رضا مازندرانی، پویا نیک پورو هادی یاس.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی ساخت فیلم ایرانی دریاچه ارواح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با بیان اینکه امسال ۲ ستاد اجرایی جداگانه برای برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت الله تهامی تشکیل می‌شود، گفت: تقویم اجرایی کنگره ملی ابن حسام خوسفی مشخص شده و در چهار بخش و سه سطح در تهران، بیرجند و خوسف اجرای برنامه داریم و کمیته‌های مربوطه باید در موعد مقرر نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کنند.

او افزود: کنگره ملی ابن حسام خوسف فرصتی برای انجام کار فرهنگی فاخر برای آشنایی نسل جوان نسبت به مفاخر و مشاهیر است که بدانند چه گنجینه‌های ارزشمندی در استان و کشور داریم.

قناعت در ادامه با تأکید بر اینکه برگزاری کنگره و بزرگداشت مفاخر و مشاهیر استان ضمن اینکه یک حرکت ریشه‌ای فرهنگی اصیل است، فرصتی نیز برای معرفی استان در سطح ملی است که آورده‌هایی (سرمایه‌گذاری) برای خراسان جنوبی خواهد داشت، بیان کرد: در سال ۱۴۰۴ نیز بزرگداشت آیت الله محمد حسن تهامی همزمان با برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان در دستور کار خواهد بود.

بیشتر بخوانید

 ارسال ۴۵۰ اثر برای شرکت در جشنواره تجسم هنر فجر

استاندار در پایان با بیان اینکه هر اقدام مرمتی و بهسازی برای مقبره ابن حسام خوسفی باید در قالب تدوین طرح جامع حسامیه صورت گیرد، تصریح کرد: دغدغه تأمین اعتبار نباید مانعی برای انجام این حرکت عظیم فرهنگی ارزشمند شود و اعتبار مورد نیاز از محل‌های مختلف تأمین خواهد شد.

برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی در چهار مرحله و در سه سطحی ملی، استانی و محلی برنامه ریزی شده و اختتامیه آن در ۲۸ آبان امسال در مرکز استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • کنایه سنگین حسام الدین آشنا به اسرائیلی ها: موشک یا موش کوچک؟!
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • حسام الدین آشنا: گشت را ارشاد کردند؟
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • کشف برخی از اسرار درخشان‌ترین انفجار کیهانی