Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@12:47:23 GMT

قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۷۷۲۶

قطع‌کنندگان درختان الهیه بازداشت شدند

شهردار منطقه یک تهران گفت: قطع کنندگان درختان خیابان الهیه با پایش شبانه روزی مدیریت شهری این منطقه شناسایی و جهت برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی و بازداشت شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی در این باره اظهار کرد: با تماس شهروندان و انجام گشت‌های نامحسوس در طول شب و پایش در سطح منطقه با سربرداری و قطع چند اصله درخت در این محدوده مواجه شدیم و آن‌را به صورت فوری به نیروی انتظامی اعلام و مجرمان در هنگام ارتکاب جرم و انتقال درختان خشک دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این خصوص شکایتی از سوی شهرداری منطقه یک در مراجع قضایی طرح و در انتظار صدور رای هستیم و از سویی کارشناسان فضای سبز با مراجعه به املاک مورد نظر و تهیه کروکی جدید نسبت به ارایه گزارش به کمیسیون ماده ۷ منطقه و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران اقدام و رای کمیسیون در خصوص پرونده‌های مربوطه بزودی صادر خواهد شد.

موسوی افزود: این اقدام شیوه جدیدی از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای صیانت از باغ‌ها و فضاهای سبز منطقه است و توانستیم در لحظه تخریب از پتانسیل نیروی انتظامی بهره گیریم و از تخریب باغ جلوگیری کنیم.

وی از شهروندان درخواست کرد: با ارتباط با سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این نوع موارد را به مدیریت شهری منطقه اطلاع دهند تا قبل از تخریب اعمال قانون شود.

کد خبر 389341

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تهران تهران درخت قطع درختان کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران

رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت از کشف مقادیر قابل توجهی ایمپلنت قاچاق از دو مطب در محله‌های الهیه و پونک تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان غذا و دارو، حامد عبدی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور با اولویت پایش انبارها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان بیدار محله الهیه حدود ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد.

وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله پونک خیابان اشرفی اصفهانی افزود: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رؤیت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برای طی کردن مراحل قضائی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد.

کد خبر 745709

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • نصب تله‌های جالب برای آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار | این تله‌ها چطور عمل می‌کنند؟
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • نصب تله‌های فرمونی برای جلوگیری از آفت پوستخوار کاج در بوستان سرخه حصار
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • حکایت همنشینی زباله‌ها پای درختان منطقه جنگلی کومان سپیددشت + فیلم
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند