Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019 با رقابت برترین فرنگی‌کاران جهان در اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم آغاز شد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019 از صبح امروز(شنبه) به میزبانی نورسلطان پایتخت قزاقستان آغاز شد و در جریان رقابت‌های روز نخست، 4 فرنگی‌کار ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز زیر 23 سال جهان، در دور اول برابر لوری لومادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 24 ثانیه با نتیجه 9 بر یک شکست خورد. کاویانی‌نژاد برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند پویا ناصر پور دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان 2013 از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی دارنده مدال برنز جوانان جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سینگ هارپرت از هند و پیتر نوواک از چک می‌رود.

این خبر بروزرسانی می‌شود

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جهان 2019 نورسلطان قزاقستان تیم ملی کشتی فرنگی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.

کد خبر 6085676

دیگر خبرها

  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان