Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه تکریم و معارفه وزیر جدید آموزش و پرورش که صبح امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: آقای بطحایی دوران سختی را پشت سر گذاشتند و در نهایت تصمیم گرفتند استعفا دهند، من وقتی این موضوع را شنیدم که با استعفای ایشان موافقت شده بود و قبل از آن هم مصاحبه با صحبتی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- او ادامه داد: وقتی آقای حسینی را آقای رئیس جمهور معرفی کردند خوشحال شدم چون ایشان را از قبل می‌شناختم و وقتی روحیه ایشان در وورد پذیرش خدمت را دیدم،  بسیار راضی کننده بود،  آقای حسینی به گونه ای در این سه  ماه فعالیت کردند که گویی یک مدیر هستند که فعالیت طولانی مدت خواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: اولین متضرر رفتن آقای حاجی میرزایی از سمت دبیر هیئت دولت بنده هستم. اگر نظم و استحکام در مصوبات دولت داریم، بخش زیاد آن مرهون تلاس های ایشان است و از ظرفیت صاحب نظران استفاده شد. آقای حاجی میرزایی مدیر موفق راهبردی دولت است، مدیری که صاحب فکر و برنامه است و قدرت توانمندی‌های مختلف برای اهداف ترسیمی را دارد، ایشان برای وزارت آموزش و پرورش مورد موافقت اکثریت قاطع مجلس قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: دولت و بنده با تمام ظرفیت از ایشان حمایت می کنیم. امیدوارم ایشان بتوانند برنامه های خود در آموزش و پرورش را پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: خوشبختانه به دلیل جایگاه آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی، وفور اسناد بالادستی را در این نهاد شاهد هستیم و تاکید مهمی بر اجرای آن داریم، به ویژه در مورد سند تحول بنیادین این تاکید بیشتر است، معمولا برنامه های وزرا نیز درباره اجرای این سند است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: بعد از انتخابات سال ۹۲ به دنبال آن بودیم تا اولویت های مهم دولت را شناسایی و برای تحقق آن کار کنیم. یکی از مهم ترین این اولویت هاا مسائل بین المللی بود و تاکید بر گفتگو بود تا اینکه رئیس جمهور آمریکا توافق را بر هم زد. اینکه آمریکا تصور می‌کند با فشار حداکثری منجر به فروپاشی دولت و اقتصاد می ‌شود، در اشتباه است.

جهانگیری با اشاره به جنگ نابرابر اقتصاد فعلی که وجود دارد، بیان کرد: این موضوع جنگ امنیتی را به دنبال دارد، اما آمریکایی ها با اهدافی که گذاشتند روز به روز مایوس تر شدند و اکنون می گویند که ما فشار می آوریم تا ایران پای میز مذاکره بیاید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش اسحاق جهانگیری رئیس جمهور وزیر جدید آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

 ‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس