Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:06:49 GMT

باهاما در انتظار توفانی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۱۷۶

مجمع‌الجزایر باهاما که ۲ هفته پیش با توفان موسوم به «دوریان» درنوردیده شد، در انتظار توفان دیگری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرکز ملی گردباد آمریکا هشدار داد جزایر آباکو، پری، بیمینی، الوترا، گراند باهاما و نیوپراویدنس مناطقی هستند که در ۳۶ ساعت آینده شاهد توفان خواهند بود.
پیش بینی می‌شود توفان در صورت وقوع به همان منطقه‌ای برخورد کند که با دوریان در هم کوبیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس پیش بینی مرکز ملی گردباد آمریکا این اختلالات جوی که اکنون «چرخند گرمسیری احتمالی شماره ۹» نام دارد، می‌تواند فردا ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر باران در باهاما فرو بریزد که در برخی مناطق تا ۱۸ سانتی‌متر نیز خواهد رسید.
شرایط برای تبدیل شدن این اختلال جوی به توفان گرمسیری در اواخر روز جمعه یا اوایل شنبه آماده است و در صورتی که به این شرایط برسد، نام آن توفان گرمسیری «هومبرتو» خواهد بود.
توفان «دوریان» ویرانی‌های گسترده‌ای را در باهاما به وجود آورد و جان نزدیک به ۵۰ نفر را گرفت.   پس از گذشت نزدیک به ۲ هفته از این توفان، مقام‌های این مجمع الجزایر شمار مفقودین این حادثه را ۲ هزار و پانصد نفر تخمین زده و اعلام کردند که بیش از ۷۰ هزار نفر نیز در این منطقه به کمک‌های فوری نیاز دارند.

«کارل اسمیت» از آژانس مدیریت بحران باهاما با اعلام اینکه فهرست مفقودشدگان هنوز نهایی نشده، از مردم خواست تا نام مفقودین را هرچه سریع‌تر به این سازمان اطلاع دهند.

مسئولین مدیریت بحران باهاما می‌گویند که بیش از پنج هزار نفر به جزیره «نیو پراویدنس» به پایتختی ناسو منتقل شده اند و حدود ۷۰ هزار نفر تقریبا همه چیز خود را از دست داده و نیازمند کمک‌های فوری هستند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: توفان دوریان باهاما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، با نزدیک شدن به شب‌های قدر و برگزاری مراسم مخصوص این شب‌ها، هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در تدارک پذیرایی از مهمانان خدا در مساجد و حسینیه‌ها هستند.

مسئولان این هیئت‌ها انتظار دارند حمایت‌های دولتی برای خرید اقلام خوراکی برای پخت نذری زودتر در اختیار آنان قرار گیرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری در استان چهارمحال و بختیاری
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی وقوع رعد برق در چهارمحال و بختیاری
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!
  • مهر 1402؛ توفان هفتم اکتبر و و بهای سنگین برای مردم غزه
  • مهر 1402؛ توفان هفتم اکتبر و قتل فجیع کارگردان