Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@06:36:19 GMT

تصادف دو دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در بزرگراه چمران

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۱۷۹

برخورد دو دستگاه اتوبوس بی آر تی در ایستگاه ملاصدرا در بزرگراه چمران موجب ترافیک سنگین و مسدود شدن راه سایر اتوبوس‌ها شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح امروز دو دستگاه اتوبوس شهری در خط اتوبوس‌های تندرو مسیر پایانه ترمینال جنوب- شهید افشار واقع در بزرگراه چمران در ایستگاه بی‌آرتی ملاصدرا با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه منجر به ایجاد ترافیک سنگین و مسدود شدن مسیر تردد سایر اتوبوس‌های این خط شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اتوبوس بی آرتی بزرگراه چمران ایستگاه بی آر تی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟

مهدی چمران در آغاز دویست‌وبیست‌ونهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگاران در خصوص دستور کار جلسه امروز شورا، افزود: «در جلسه امروز گزارش‌های حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ ارائه و بررسی می‌شود.»

به گزارش ایرنا، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: «در حوزه مسکن، کار و فعالیت اصلی با وزارت راه و شهرسازی است و مدیریت شهری و ما می‌توانیم کمک‌کننده باشیم و هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم.»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران سپس با بیان اینکه خوشبختانه ساخت واگن‌های ملی در حال طی کردن مراحل آزمایشی است، اظهار کرد: شاید هفته آینده بازدید از این واگن‌ها صورت بگیرد و این واگن‌ها می‌توانند وارد خطوط شوند.

چمران همچنین گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خطوط حمل و نقل پایتخت شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.

به گفته وی، روز سه‌شنبه معاون حمل و نقل و ترافیک گزارش آن را ارائه خواهد داد و فکر نمی‌کنیم بیشتر از ۶۵۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شده باشد.

وی ادامه داد: برخی قطعات اتوبوس‌های داخلی در گمرک ترخیص نشده و پیگیری کردیم که این مشکلات برطرف شد، امیدواریم زودتر وارد شود و اگر این اقدام صورت بگیرد تعداد زیادی اتوبوس به کار گرفته خواهد شد.

چمران با بیان اینکه تامین تاکسی از طریق بخش خصوصی دنبال می‌شود، گفت: شهرداری نمی‌تواند تاکسی دار باشد و باید به رانندگان ارائه شود، اگر تاکسی‌های برقی وارد شهر شوند اتفاق خوبی خواهد افتاد وقتی خودرو‌های برقی وارد شوند در کاهش آلودگی هوا نیز اثرگذار خواهند بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما در بخش مسکن برنامه خاصی نداریم و این اقدام با وزارت راه و شهرسازی است، یادآور شد: ما می‌توانیم هماهنگی‌ها را برای ارائه زمین انجام دهیم و کمک‌های ما به این شکل است و کار اصلی با وزارت مسکن است.

دیگر خبرها

  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • ماجرای اتوبوس‌های برقی داخلی به کجا رسید؟
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد