Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از آنکه با استعفای وی موافقت شده بود، از آن خبردار شدم/ اولین متضرر انتخاب حاجی میرزایی من خواهم بود. او شش سال برای اداره دولت خیلی به من کمک کرد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور گفت: آقای بطحایی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود.

به گزارش ایسنا،‌ اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزرای پیشین و فعلی آموزش‌ و پرورش،‌ اظهار کرد: آقای بطحائی خودش استعفا داد، من وقتی خبردار شدم که با استعفای وی موافقت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اتفاق در ایام تعطیلات عید فطر بود و من خبر را در موبایل دیدم. تعجب کردم که ایشان هوس مجلس به سرش زده است.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: اولین متضرر انتخاب حاجی میرزایی من خواهم بود. او شش سال برای اداره دولت خیلی به من کمک کرد. بخش مهمی از استحکام، انسجام و نظم مصوبات دولت مرهون کار حاجی میرزایی بود. وی مدیری صاحب فکر و با برنامه است و قدرت هماهنگی دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان با هوشیاری رئیس مجلس آینده را انتخاب کنند

ایسنا/اردبیل امام جمعه اردبیل گفت: نمایندگان محترم مجلس دقت کنند که رئیس مجلس اگر فرد شایسته‌ای باشد می تواند جریان عظیم اصلاحی در موضوعات حساس کشور به راه بیندازد و امیدواری بزرگی در کشور درست کند کوتاهی یا معامله  در این موضوع خیانت به ملت و خیانت به دین و خیانت به کشور است.

آیت‌الله سید حسن عاملی، ۱۰ فروردین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد با اشاره به نزدیکی تشکیل مجلس جدید شورای اسلامی و انتخاب ریاست قوه مقننه اظهار کرد: من مصراً از نمایندگان محترم می‌خواهم هر کس به شما زنگ بزند که برای ریاست من به من رای بدهید مبادا مبادا به او رای بدهید همین زنگ او نشان بی‌لیاقتی اوست رسول خدا(ص) فرمود: ما کسی را که خودش از ما طلب پست کند پست نمی‌دهیم! "إنّا لا نستعمل علی عملنا مَن یریده" کسی که ده‌ها نفر را برای شما واسطه می‌کند تا برای ریاست او رای بدهید یقین داشته باشید که او برای ریاست خود حاضر خواهد بود ده‌ها باج خطرناک به نمایندگان بدهد و قطعاً و بدون تردید منافع ملی را زیر پای خود خواهد گذاشت و به خاطر رای نمایندگان هر حقیقتی را بدون واهمه ذبح خواهد کرد.

آیت الله عاملی افزود: بزرگان سطح عالی کشور هیچ وقت با سفارشات خارج از قانون حق مسلم نمایندگان را سلب نمی‌کنند. ملت بزرگ ما در میان مشکلات بزرگ اقتصادی چشم به مجلس جدید دوخته است تا با طرح‌های علمی و کارشناسی شده به تعبیر مقام معظم رهبری خون جدید به مدیریت کشور تزریق و جوانه‌های امید در دل‌ها برویاند مبادا مبادا شما اول کارتان با لبیک گفتن به لابی‌هاباشد. حضرت امام(ره) فرمود: مجلس در راس امور و عصاره فضائل است یک مقدمه مهم این فضیلت بزرگ برای مجلس این است که مجلس یک رئیس آرمانی، خالص، بی‌هوا هوس، کار بلد، پاکدست، دلسوز، حر، آزاده، خداترس داشته و در برابر خلاف نمایندگان قاطع ، قانون مدار و بیرحم باشد.

وی با اشاره به افزایش قیمت جریمه تخلفات رانندگی گفت: طبق آمار رسمی خطای انسانی بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای است از این را باید از اقدام دولت محترم که جریمه جرائم رانندگی را جهت حفظ جان مردم و خانواده‌ها  بالا برد، تشکر کرد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: ولی این اقدام بعد از خرابی‌های جبران ناپذیر صورت گرفت. سالانه حدود ۱۸ هزار نفر  در جاده‌ها جان خود را از دست می‌داد یعنی ۱۸ هزار نسل از بین می‌رفت. بخشی از این تلفات بخاطر عامل انسانی و بخشی هم به خاطر خصوصیات جاده‌ای است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگان با هوشیاری رئیس مجلس آینده را انتخاب کنند
  • روایت جدید روحانی از گرانی بنزین و اعتراضات ۱۴۰۱: رئیسی مصوبه را امضا کرد، اما اولین کسی بود که توئیت مخالفت زد!
  • افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: اولین کسی که توئیت مخالفت زد، آقای رئیسی بود که نامه سران قوا را امضا کرده بود!
  • افشاگری روحانی از اعتراضات بعد از گران شدن بنزین /چرا صبح یا بعدازظهر جمعه خبری نشد؟/رئیسی خودش مصوبه را امضا کرد اما اولین کسی بود که توئیت مخالفت زد
  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟! /از رأی نیاوردن باهنر تعجب نکردم
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • اعتراضات گسترده علیه دولت مجارستان
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس