Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:15:51 GMT

هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۲۰۶

هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان شرقی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، این هیأت در اجرای ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و در راستای حصول اطمینان از حُسن جریان انتخابات، آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم است.

اعضای هیأت بازرسی انتخابات استان که به پیشنهاد استاندار و از سوی رئیس هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب شده‌اند، به شرح زیر است:

۱- جواد رحمتی، رئیس هیأت

۲- یدالله قاری‌زاده بیرق، دبیر و عضو هیأت

۳- اکبر فتحی، عضو هیأت

۴- بدر شکوهی، عضو هیأت

۵- میررضا مجیدی، عضو هیأت

دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری آذربایجان شرقی، از طریق شماره تلفن ۳۵۲۹۱۲۱۸ و نمابر ۳۵۲۴۳۶۳۸ آماده دریافت گزارش‌های مربوط به برگزاری جریان انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4717401

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور استانداری آذربایجان شرقی تبریز ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار

      رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار سبزوار افزود: در این مدت ۴۳۳ فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان توسط اداره صمت و اتاق اصناف انجام شده که بیشترین این تخلفات شامل احتکار و گران‌فروشی مربوط به واحدهای صنفی متخلف بهداشتی و آرایشی، عرضه فرآورده‌های غذایی، پروتئینی و لبنیاتی بوده است.   حسین شریعتمدار تهرانی افزود:واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولید و توزیع نهاده‌های دامی نظارت داشته و با تخلفات برخورد می‌کند.   وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.   ۱۸ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • بازگشت مقتدی صدر به عرصه سیاست عراق؛ سناریوی بعدی چیست؟
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • جنگ روایت‌ها؛ پاشنه آشیل نسل جدید روابط عمومی