Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@09:42:40 GMT

نریمان جهان: شهر خودرو مدعی قهرمانی است!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۲۱۲

نریمان جهان: شهر خودرو مدعی قهرمانی است!

سامان نریمان جهان خطاب به تراکتوری ها می گوید که شهر خودرو مدعی قهرمانی است و باید برای شکست دادن این تیم متحد شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان هافبک ریزنقش ماشین سازی تبریز در دو دیدار گذشته از خوب های تیم اش بود تا نشان دهد که در این فصل نیز در برنامه های هجومی خطیبی نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین سازان امروز مقابل شهر خودرو به میدان خواهند رفت. کاپیتان ماشین سازان در گفتگویی با خبرنگار ورزش سه در تبریز از اهمیت بالای حضور حداکثری هواداران در بنیان دیزل گفت: کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم استقلال را شکست دهیم ولی با پر شدن سکوهای بنیان دیزل این اتفاق افتاد و اگر کمی دقت و تمرکز بیشتری داشتیم میتوانستیم گل های بیشتری نیز به این تیم بزنیم و در این دیدار نیز حضور هواداران چه قرمز و چه سبز نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

 

نریمان جهان ادامه داد: بدون اغراق می گویم و تاکید می کنم که پرشدن سکوهای های هر استادیومی برابر با نیمی از راه پیروز شدن در آن دیدار است و ما برای شکست دادن شهر خودرو نیاز داریم که هواداران و فوتبالدوستان آذربایجان استادیوم بنیان دیزل را پر کنند و نود دقیقه از ما حمایت کنند تا بتوانیم نماینده مشهد را دست خالی راهی شهرشان بکنیم.

 

کاپیتان ماشین سازان ادامه داد: هواداران ماشین سازی خودشان به استادیوم می آیند و از تیم حمایت می کنند و من از آنها تشکر می کنم و میخواهم به تراکتوری ها نیز یادآوری کنم که شهرخودرو یک تیم مدعی قهرمانی است که در این راه نیز بسیار جدی وارد شده است و امروز تراکتوری ها با کمک کردن به ما در حقیقت به تیم خود کمک خواهند کرد و سه امتیاز این بازی در حقیقت برای فوتبال آذربایجان شش امتیاز خواهد داشت که سه امتیاز به حساب ماشین واریز خواهد شد و سه امتیاز نیز از رقیب مستقیم تراکتور در راه قهرمانی کم خواهد کرد.

 

نریمان جهان در خصوص شرایط این دیدار گفت: پدیده خیلی خوب است و امسال بهتر از فصل گذشته ظاهر شده  و ما نیز فرصت داشتیم که آماده تر شویم روی تاکتیک و برنامه های خاص این دیدار تمرین داشته باشیم و در کل بازی خیلی سختی است که قطعا هر تیمی که فوتبال خوبی ارایه کند برنده دیدار خواهد بود و ما نیز تلاش می کنیم با کمک هواداران فوتبال برتری را به نمایش بگذاریم.

سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سامان نریمان جهان ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم کشتی آزاد بحرین در این مسابقات ۴ نماینده دارد که تمامی آن‌ها روسی الاصل هستند.احمد تاج الدینوف قهرمان جهان و بازی‌های آسیایی در وزن ۹۷ کیلوگرم مطرح‌ترین کشتی گیر بحرینی‌ها در این رقابت‌ها است.
ترکیب تیم بحرین به شرح زیر است:

۷۹ کیلوگرم: خیدیر سیف الدین اف (قهرمان یاشاردوغو ۲۰۲۴)
۹۲ کیلوگرم: ماگومد شریپوف (پنجم جهان ۲۰۲۳)
۹۷ کیلوگرم: احمد تاج الدینوف (طلای جهان، بازی‌های آسیایی و آسیا)
۱۲۵ کیلوگرم: شامیل شریپوف (قهرمان روسیه سال ۲۰۲۰)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • ترکیب کاملا روس بحرین برای مسابقات کشتی قهرمانی آسیا/قهرمان جهان به بیشکک می‌آید
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • علت شکستن خود به خودی شیشه خودرو و ترمیم آن
  • دعوت از ۹ تیرانداز به اردوی تیم ملی تپانچه
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)