Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@23:02:05 GMT

نمایشگاه پاییزه در زاهدان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۳۰۱

نمایشگاه پاییزه در زاهدان بازگشایی شد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، نمایشگاه پاییزه در زاهدان بازگشایی شد.

« محمد رفیع سلطانزاده» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم با عنوان «پاییزه» از امروز به مدت یک هفته در نمایشگاه بین المللی زاهدان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این نمایشگاه محصولاتی همچون لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و کالاهای اساسی توزیع می شود.

 

سلطانزاده با اشاره به اینکه امسال در نمایشگاه پاییزه 280 غرفه پیش بینی شده است، ادامه داد: کالاها در این نمایشگاه با تخفیف بین 10 تا 15 درصد عرضه می شود.

 

وی افزود: همشهریان می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از سطح نمایشگاه خریداری کنند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر محرم تاسوعای حسینی نماز ظهر عاشورا قیمت مناسب کیفیت بالا نمایشگاه پاییزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از عدم اختصاص اعتبار لازم برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه خبر داد.

محمد رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: کرم برگ خوار پاییزی یک آفت پروانه ای و قرنطینه ای است و برای اولین بار در کشور فعالیت خود را از زمستان سال گذشته در جنوب کشور آغاز کرد.

وی افزود: ورود محموله های علوفه ای از جنوب کشور برای انتقال این آفت به این استان یکی از دغدغه های ما است و مبارزه با آن در انبارهای علوفه تله های فرمونی نصب شده تا بدانیم آلودگی از کجا آغاز می شود.

رضایی ادامه داد: هنوز این آفات وارد استان نشده اما به طور حتم طی یکی دو هفته آینده وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آفت دو ویژگی دارد، بیان کرد: یکی از این ویژگی ها این است که از هر محصولی تغذیه می کند و از سوی دیگر قدرت پروازی بسیار بالایی دارد و اگر شرایط مهیا باشد در شب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر پرواز می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: فعالیت این آفت در دمای بالای ۱۰ درجه سانتی گراد است که طی چند روز آینده این شرایط برای فعالیت این آفات مهیا خواهد شد.

وی بیان کرد: برای پایش، شناسایی و مبارزه با این آفت به جزء اعتبارات تملک و دارایی ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار درخواست داده بودیم که هیچ اعتباری اختصاص نیافت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی تصریح کرد: اعتبارات تملک و دارایی نیز که مصوب شد به طور کامل اختصاص نمی باید و به احتمال زیاد تا ۶۰ درصد اختصاص یابد.

وی گفت: در حال حاضر مهمترین دغدغه ما زنگ زرد گندم است که تاکنون در سطح ۱۷۵۰ هکتار مبارزه علیه این آفت انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در جنوب تهران
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • گشایش نمایشگاه گل وگیاه در یزد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • اختصاص نیافتن اعتبار برای مبارزه با کرم برگ خوار پاییزه در خراسان شمالی
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • آخرین «آبنبات» در راه نمایشگاه کتاب
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم