Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:42:04 GMT

شرق کرمانی طوفانی است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۳۴۹

شرق کرمانی طوفانی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، گفت: وزش باد نسبتا شدید پدیده غالب استان کرمان تا اواسط هفته است.

او با اعلام اینکه در شرق استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک را داریم اظهار کرد: وقوع طوفان شن لحظه‌ای در شهرستان‌های فهرج و ریگان تا روز سه شنبه پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اعلام اینکه به دلیل وزش باد و گرد وخاک کاهش کیفت هوا وکاهش دید را در جاد‌های شرقی داریم بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان-سیستان وبلوچستان را دارند با احتیاط برانند و از شرایط جاده‌ها با خبر باشند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی از رفتن به فضای باز خودداری کنند.

او اظهار کرد: در حالی عنبرآباد در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۴ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
انتهای پیام/ح

طوفان در راه کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن محمدی مقدم گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از فردا جمعه ۳۱ فروردین تا سه شنبه هفته آینده با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابر‌های همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اظهارداشت: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دما‌ها روندی افزایشی خواهند داشت.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان