Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:14:53 GMT

تشریح برنامه های بازگشایی مدارس در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۵۰۶

تشریح برنامه های بازگشایی مدارس در خوزستان

سید مهدی رفیعی دهکردی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم زنگ بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و بهار تعلیم و تربیت همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم است که آئین‌های از سوی آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به برنامه زنگ آغاز مهر در مدارس استان افزود: روز ۳۱ شهریور ماه آئین شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای دانش آموزان کلاس اول و پیش دبستانی در سراسر استان برپا می‌گردد همچنین روز یک مهر ماه آئین بازگشایی مدارس و زنگ آغاز سال تحصیلی به صدا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی دهکردی بیان داشت: با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده شهدا و جانباران فرهنگی استان برپا می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جشن عاطفه‌ها در مدارس دایر می‌گردد.

انتهای پیام/م

آئین بازگشایی مدارس در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روز‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی درخواستی هم از مسافران نوروزی داشت و اظهار کرد: مسافرانی که در فضا‌های آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند