Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ایده مطرح از سوی استاد سوئدی این سؤال را شکل داد: آیا می‌توانید تصور کنید چگونه گوشت انسان بخورید؟ این پرسش در این کنفرانس علمی به کانون اصلی بحث تبدیل شد. وی خاطرنشان کرد در صورت طعم دادن به این غذای جدید و چشیدن آن، موضع «محافظه کاران» به مرور زمان تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 «مگنوس سودرلند»، استاد دانشکده اقتصاد استکهلم، در کنفرانس «گاسترو» در پایتخت سوئد اعلام کرد که از اضافه کردن گوشت انسان به لیست مواد غذایی حمایت می‌کند.

به گفته سودرلند در کنفرانس علمی گاسترو، استفاده از گوشت بدن انسان‌های مرده در تغذیه، در صورت موافقت جامعه بین المللی با آن، به عنوان راهی برای مبارزه با اثرات تغییرات آب و هوا می‌تواند بشریت را نجات دهد.

ایده مطرح از سوی استاد سوئدی این سؤال را شکل داد: آیا می‌توانید تصور کنید چگونه گوشت انسان بخورید؟ این پرسش در این کنفرانس علمی به کانون اصلی بحث تبدیل شد. وی خاطرنشان کرد در صورت طعم دادن به این غذای جدید و چشیدن آن، موضع «محافظه کاران» به مرور زمان تغییر می‌کند.

شرکت کنندگان در این سمینار بحث کردند که آیا خوردن گوشت می‌تواند راه حل مشکل تغذیه در آینده بشر را نیز حل کند؟ وی با بیان اینکه خودش برای این ایده آماده است گفت: من احساس تردید می‌کنم، اما خیلی محافظه کار نیستم ... باید بگویم ... من حداقل برای چشیدن آن آماده هستم. همانطور که جهان گزینه‌های جایگزین و واقع بینانه‌تر مانند خوردن حیوانات اهلی و حشرات را پیشنهاد کرده است.

لازم به ذکر است که ایده استاد سوئدی، ممکن است برای بشریت خطرناک‌تر از هر اتفاق دیگری باشد. به عنوان مثال، تا دهه ۱۹۶۰، ساکنان پاپوآ گینه نو، گوشت مرده خود را می‌خوردند. این امر باعث شد اپیدمی معروف «کورو» گسترش یابد. بیماری کورو یکی از انواع انسفالوپاتی‌های اسفنجی شکل است که در اثر پریون‌ها ایجاد می‌شود. این بیماری دلیل اصلی مرگ در میان قبیله‌های محلی ساکن پاپوآ گینه نو بود. علت بروز این بیماری در این قبیله این بود که افراد این قبیله در هنگام برگزاری مراسم مذهبی اجساد خویشاوندان خود را می‌خوردند.

منبع: تابناک

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها خوردن گوشت انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم

در این ویدیو ایده های جالب برای ساخت وسایل کاربردی با کمترین هزینه را می توانید ببینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • ابتکار دانشمند ایرانی در استفاده از نانوذرات طلا برای از بین بردن باکتری‌ دهان و دندان
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • ماجرای سیلی خوردن بازیگر «زیرخاکی» از استاد سمندریان
  • قیمت جدید گوشت مرغ اعلام شد
  • غذای نئاندرتال‌ها چه بود؟
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • ایده‌های جالب برای خلق وسایل کاربردی + فیلم
  • (ویدئو) وینیسیوس در کنفرانس مطبوعاتی به گریه افتاد
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!