Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد بادپر اظهارداشت: مهلت ارسال آثار به دوسالانه داستان کوتاه نارنج، تمدید نخواهد شد. وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون با استقبال بسیار خوب اهالی داستان از این دوسالانه روبه‌رو بوده‌ایم، افزود: تاکنون علاوه بر دریافت داستان از بیشتر استان‌های کشور، فارسی‌زبانان مقیم کشورهای ایتالیا، مالزی، هلند، امارات، سوئد، افعانستان و کانادا نیز برای ما داستان ارسال کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج  ادامه داد: با اینکه انتظار داریم دوستان عزیز ارسال داستان را به روز اخر موکول نکنند اما باید اذعان کرد حجم بسیاری از داستان‌ها در روزهای آخر برای ما ارسال می‌شود که همین کار را برای دوستان در گروه اجرایی مشکل می‌کند . بادپر با اعلام اینکه آمار دقیق و اسامی افراد شرکت کننده در هفتمین دوره در اولین فرصت بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آثار منتشر خواهد شد، یادآور شد: اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی هم در نیمه‌ی دوم مهرماه اعلام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا سوئد کانادا مالزی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی با ساخت ۴ عنوان فیلم کوتاه داستانی غیرسینمایی موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: «خاک» به تهیه‌کنندگی ایمان ایران‌منش و نویسندگی و کارگردانی فرهاد قربان‌پور، «دستبند» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی محمدعلی حسینی‌فر، «سمیه» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عادل شکوری، «دو دوره گرد» به تهیه‌کنندگی اصغر صادقی، نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی اکبر صادقی موافقت شد.

دیگر خبرها

  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • شوک ایران به نتانیاهو /داستان «ریز پرنده‌های» اسرائیل که عمرشان کوتاه بود
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد