Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛تیم ملی والیبال ایران با حضور موثر محمدرضا موذن لیبروی شایسته و ارزنده قزوینی در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به سادگی از سد سری‌لانکا گذشت.

شاگردان ایگور کولاکوویچ عصر امروز (جمعه) به مصاف سری‌لانکا رفتند و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد موسوی، مسعود غلامی، فرهاد قائمی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی و محمدرضا موذن بازیکنان حاضر در ترکیب شروع‌کننده تیم ملی ایران بودند و به این ترتیب کادر فنی تیم ملی، در نخستین مسابقه خود در قهرمانی آسیا به بیشتر بازیکنان ذخیره به غیر از موسوی استراحت داد.

در بیشتر دقایق بازی، ملی‌پوشان ایران کاملا بر حریف خود مسلط بودند. فقط در میانه‌های ست سوم بود که سری‌لانکا فراتر از انتظار ظاهر شد و حتی ۲ امتیاز هم پیش افتاد اما در نهایت تجربه و برتری فنی بازیکنان ایران به کمک آنها آمد تا این ست را هم با پیروزی پشت سر بگذارند.

در پایان بازی، بازیکنان دو تیم در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۲ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات تیم ملی ایران در ادامه مرحله مقدماتی مسابقات به شرح زیر است:

شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۸:۳۰، ایران - قطر

یکشنبه ۲۴ شهریور ساعت ۱۸:۳۰، ایران - استرالیا 

دو تیم برتر مرحله‌ گروهی، به جمع هشت تیم برتر مسابقات صعود می‌کنند.

هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا، می‌توانند در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کنند. مسابقات انتخابی المپیک دی‌ماه در چین برگزار خواهد شد و تیم اول آسیا به المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌رود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت های قهرمانی آسیا سری لانکا مسابقات قهرمانی آسیا والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر 6087493 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا