Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:04:44 GMT

افزایش گشت های نامحسوس پلیس در جاده‌ های ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۸۴۶

افزایش گشت های نامحسوس پلیس در جاده‌ های ایلام

به گزارش برنا از سرهنگ "رضا همتی زاده" اظهار داشت:با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در روزهای باقیمانده از سفرهای تابستانی،پلیس راه استان ایلام به منظور پیشگیری از تصادفات نسبت به افزایش تیم های گشتی و استفاده از نیروهای کمکی پلیس راهور ناجا در محورهای پرتردد و محورهای منتهی به مراکز تفریحی و زیارتی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات طرح تابستانی سرعت و انحراف به چپ وسایل نقلیه بوده است،لذا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی از طرف رانندگان وسایل نقلیه علاوه بر اعمال قانون نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها نیز اقدام می شود.

همتی زاده افزود:با توجه به اینکه بیشتر تصادفات طرح تابستانی سال جاری در ساعت ۱۸ الی ۲۳ بوقوع پیوسته است،لذا نیاز است رانندگان با دقت بیشتر و توجه به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح راهها در این ساعات رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:رانندگان و مسافران ، با برنامه ریزی مناسب نسبت به مدیریت زمان سفرهای خود به منظور جلوگیری از گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی در روزهای پایانی شهریور ماه اقدام و در طول محورها با رعایت صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه پلیس راه استان جاده محورهای مواصلاتی استان وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد

شهردار کرمانشاه گفت: زمین نخستین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، ورود کامیون‌ها به شهر کرمانشاه ممنوع و مقرر شده بود تنها کامیون‌های حمل آرد و تانکرهای حمل سوخت اجازه تردد داشته باشند. یکی از مشکلات طرح تأمین پارکینگ بود که امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در سی و یکمین جلسه شورای ترافیک در سالن جلسات شهرداری که به ریاست شهردار کرمانشاه و تمام اعضا برگزار شد، زمینی به مساحت ۹۵۴۰ مترمربع در جاده قدیم در راستای عملیات اجرایی در نظر گرفته شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از پارک ماشین‌های سنگین و تردد آن‌ها در معابر شهر، همچنین نبود پارکینگ مناسب برای ماشین‌های سنگین، اولین پارکینگ عمومی کامیون توسط شهرداری کرمانشاه جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ورود کامیون نیز در ساعاتی از روز به محدوده شهر کرمانشاه ممنوع شده است.

در این جلسه گزارشی از بازدید و بررسی میدانی طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار نیز مطرح و مقرر شد طرح آزمایشی پیاده‌راه نوبهار در هفته آینده اجرا شود.

همچنین، در ادامه جلسه شورای ترافیک اصلاحات هندسی اتصال خیابان سراب به صادقیه نیز مطرح شد که با توجه به نظر کارشناسان معاونت ترافیک شهرداری این طرح به تصویب رسید.

کد خبر 747583

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه