Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@09:15:13 GMT

آغاز فعالیت خوابگاه دانشگاه تهران از ۲۹ شهریور

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۸۹۵۳

آغاز فعالیت خوابگاه دانشگاه تهران از ۲۹ شهریور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل خوابگاه های دانشگاه تهران، جزئیات اسکان ورودی‌های جدید تحصیلات تکمیلی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه اعلام شد.

دانشجویان روزانه غیربومی پردیس مرکزی دانشگاه تهران  (ساکنین خارج از استان‌های تهران والبرز) که ثبت نام آموزشی خود را تکمیل و دارای انتخاب واحد قطعی شده اند، می توانند با مراجعه به سامانه اسکان کوی دانشگاه تهران(ems.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir) نسبت به ثبت نام اینترنتی خوابگاه خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است براساس نامه صندوق رفاه دانشجویان، هزینه اسکان برای هر نیمسال در صورت پرداخت تا مدت ۹۰ روز مشمول ۱۰درصد تخفیف است دانشجویان تا تاریخ ۳۰ آذرفرصت پرداخت با تخفیف دارند.

در این سامانه از روز ۹۱ تا پایان ترم تحصیلی تخفیف در پرداخت هزینه اسکان حذف و هزینه اسکان به صورت «نقدی بدون تخیف» محاسبه خواهد شد. لذا آخرین فرصت پرداخت تاریخ  ۳۰ دی ۹۸ است.

درصورت عدم پرداخت تا پایان ترم تحصیلی هزینه خوابگاه مشمول جریمه دیرکرد (اصل +جریمه) خواهد شد.

همچنین در صورت عدم پرداخت هزینه تاقبل از ۳۰ دی ۹۸؛ امکان استفاده از خوابگاه دانشجویی برای ترم بعد (ترم بهمن ۹۸) وجود نخواهد داشت مگر اینکه بدهی خوابگاه ترم قبل کاملاً پرداخت شود.

ثبت نام متقاضیان کارشناسی ارشد از ساعت ۱۲ روزسه شنبه ۲۶ شهریور شروع شده و تا ساعت ۲۲ پنج شنبه ۲۸ شهریور پایان می یابد.

 ثبت نام اسکان خوابگاه دانشجویان به صورت اینترنتی بوده و پذیرش حضوری انجام نمی شود.

  عدم مراجعه دانشجویان جهت ثبت نام در تاریخهای ذکر شده به سامانه بمنزله عدم نیاز به  خوابگاه است و مدیریت خوابگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال اسکان این دانشجویان ندارد.

زمان بازگشایی خوابگاه ها در نیم سال اول تحصیلی ۹۹-۹۸ از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۲۹ شهریور ۹۸خواهد بود لذا دانشجویانی که اسکان  اینترنتی آنها تایید شده است، جهت دریافت کلید می توانند از تاریخ مذکور به واحد کلید سازی مجتمع خود مراجعه کنند.

با توجه به مصوبه وزرات بهداشت و درمان، خوابگاه از ارائه هرگونه لوازم شخصی از جمله(تشک، پتو، ملحفه، بالش، ظروف و... و.) منع شده است و لذا این وسایل باید توسط دانشجویی ساکن تامین شود.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی متقاضی خوابگاه دانشگاه تهران برای اطلاعات بیشتر می توانند به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 4716529 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران خوابگاه دانشجویی سال تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان دانشگاه های ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور حسین توکلی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت پذیرش بدون آزمون دانشگاه تهران منصور غلامی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

دی ماه سال گذشته هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان بابت دریافت خدمات خوابگاهی و غذا در ایامی که این دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند را ابطال کرد.

اکنون طی بخشنامه‌ای از سوی رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد.

در این بخشنامه آمده است: به منظور تمهید مقدمات اجرای تکلیف قانونی مقرر در تبصره ذیل ماده ۶ قانون متعهدین خدمت و ایجاد رویه واحد و پرهیز از ایجاد تبعیض ناروا و رعایت عدالت در کسورات ناظر بر هزینه‌های شبانه‌روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت این وزارت، با لحاظ رأی وحدت رویه شماره ۹۱۲۶ مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، دستورالعمل اصلاحی جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

«اصلاحیه تبصره‌های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستورالعمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ وزارتی»

تبصره زیر جایگزین تبصره‌های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستور العمل شماره ۴۷۳۷۴ مورخ ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ می‌شود:

تبصره: ضمن الغای کلیه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قبلی، مربوط به تعیین هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت، مطابق تبصره ذیل ماده ۶ قانون، از وجوه پرداختی به دانشجو متعهدین خدمت شاغل به تحصیل [بعد از کسر کسور قانونی]حداکثر تا ۲۸ درصد برای یک ماه (به شرح جداول مندرج در بخشنامه)، به عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه و با انتخاب و درخواست دانشجو (انتخاب یکی از جداول بخشنامه) کسر خواهد شد.

بر این اساس نظر به اینکه کسر مبلغ مزبور، منوط به درخواست و استفاده دانشجو متعهدین خدمت از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه است؛ لذا دانشگاه‌های وابسته، مکلف به رعایت این بند و اطلاع رسانی موضوع به دانشجومعلمان ذی‌نفع و اخذ درخواست دانشجویان متقاضی استفاده از خدمات فوق و ارسال آن به اداره کل سهمیه خدمتی دانشجو متعهد خدمت بوده و امور مالی اداره کل نیز مکلف به رعایت این بند در کسر هزینه‌های مزبور می‌باشد.

هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت حسب تقاضا و انتخاب نوع خدمات مورد استفاده صرفاً از طریق کسر از حقوق و مزایای پرداختی به آنان امکان پذیر است.

دانشگاه‌های وابسته و مدیریت و پردیس‌های زیر مجموعه آن‌ها به هیچ عنوان حق اخذ مستقیم وجه نقدی یا با دستگاه POS یا ... از دانشجویان بابت هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه ندارند.

در ایام تابستان حقوق و مزایای دانشجویان متعهد خدمت به طور کامل بدون کسر هر گونه وجهی تحت عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و خوابگاه از حقوق و مزایای افراد مزبور پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق تمام دانشجومعلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان/ شروط کسر مبلغ مذکور
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • ثبت نام وام شهریه دانشجویی از چه زمانی آغاز می شود؟/ شرایط اختصاص وام+جزئیات
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد