Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر از تحصیل بیش از ۱۹۹ هزار دانش آموز زنجانی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۹ هزارو ۲۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی هستند. 

وی با بیان اینکه  در استان زنجان ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۲۷ مدرسه کانکسی است و مدرسه خشتی در استان زنجان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه  ۲۸ فضای آموزشی جدید با ۱۲۵ کلاس درس برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ آماده شده اسـت، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵ هزار فرهنگی به تدریس دانش آموزان خواهند پرداخت. 

رفیعی در خصوص توزیع کتب درسی، افزود: توزیع کتب درسی دوره اول متوسطه و دوم متوسطه شاخه نظری از طریق کتاب فروشی های مجاز استان انجام می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان به توزیع کتب درسی در مدارس اشاره کرد و گفت:  کار تحویل و توزیع کتاب‌بین کتاب‌فروشی‌های سطح شهر زنجان با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی دانش‌آموزان انجام شده  و بیش از ۱۲۱ کتاب‌فروشی کار توزیع کتب درسی دانش آموزان در استان زنجان را بر عهده  دارند. 

رفیعی بر رشد کمی و کیفی مدارس تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم توجه به کیفیت آموزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: برای توزیع کتب درسی در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و برای سال تحصیلی ۹۹و۹۸ تمام تمهیدات لازم برای ارائه آموزش های با کیفیت پیش بینی شده است. 

کد خبر 4717411

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموزان ابراهیم رفیعی مدارس ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر گرگان تاسوعا و عاشورا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله موسوی ظهر پنج شنبه در بازدید از روند برگزاری اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) در دبیرستان‌های دوره دوم استعدادهای درخشان فرزانگان و شهید بهشتی ناحیه یک سنندج افزود: شیوه نامه برگزاری اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در راستای برقراری عدالت آموزشی و با هدف دسترسی دانش آموزان به فضای مطالعه مناسب برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری این اردو در ایام نوروز، امتحانات و تعطیلات تابستان و به منظور ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و پشتیبانی آموزشی دانش آموزان مستعد به خصوص در نقاط محروم از سوی معاونت آموزش متوسطه استان تدوین و برای اجرا به شهرستان‌ها و مناطق تابعه ابلاغ شده است.

معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره استعدادهای درخشان عنوان کرد: هدف برگزاری این اردوهای مطالعاتی (اعتکاف علمی) نقش مهم آنها در ارتقای کیفیت آموزشی و افزایش قبولی دانش آموزان پایه دوازدهم است.

موسوی گفت: این اردوها با اهداف و برنامه‌ریزی لازم در راستای ایجاد فضایی آرام و امن، به دور از استرس و اضطراب برای مطالعه دانش آموزان، استفاده از ظرفیت‌های مدرسه‌ای، منطقه‌ای در راستای ارتقا سطح کیفی و آموزشی است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های مالی و امکانات موجود در خارج از حوزه آموزش و پرورش، استفاده تشکیلاتی از ظرفیت نخبگان دانش آموزی برای ارتقای جایگاه استان در شاخص‌های علمی، پژوهشی، آماده سازی دانش آموزان بویژه در مناطق روستایی و مدارس شبانه روزی و مناطق محروم جهت کسب نتایج مناسب در امتحانات نهایی و آزمون سراسری از دیگر اهداف این طرح علمی است.

معاون آموزش متوسطه بیان کرد: استفاده بهینه از زمان و جلوگیری از اتلاف وقت، ایجاد مهارت‌های فردی، اجتماعی در دانش آموزان، ایجاد انسجام و تمرکز مطالب درسی در ذهن دانش آموزان، آشنایی با مهندسی سوالات کنکور و مهارت‌های مطالعه و ارائه مشاوره‌های تحصیلی، تربیتی و پشتیبان آموزشی هم از هدف‌های مهم برنامه ریزی این اردوی آموزشی است.

گفتنی است، تیم بازدید کننده با حضور در جمع دانش آموزان از فرصت فراهم شده و تشکیل اردوهای مطالعاتی با توجه به تأثیر قطعی ۵۰ درصدی میانگین نمرات کتبی نهایی در آزمون سراسری خبر دادند.

کد خبر 6064224

دیگر خبرها

  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی