Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه از آماده‌سازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای تردد زائران حسینی در مرز خسروی خبر داد و گفت: روزانه ۱۰۰ هزار زائر اربعین توسط ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه جابه‌جا می‎شوند. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه 150 دستگاه اتوبوس زائران اربعین را از قصرشیرین به مرز خسروی منتقل می‌کنند اظهار داشت: 220 اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی استان کرمانشاه وجود دارد که با برنامه‌ریزی‎های انجام شده مشکل کمبود اتوبوس را در ایام اربعین نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه دستگاه‎های اتوبوس در چندین مرحله به مرز خسروی برای  تردد زائران فرستاده خواهند شد عنوان کرد: تردد زائران در روزهای اول کمتر است اما با توجه به نیاز، اتوبوس‎های دیگری برای جابه‌جایی زائران به مرز خسروی  منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی از 17 مهرماه تا 5 آبان‎ماه در آماده‎باش کامل قرار دارد عنوان کرد: با توجه به فرصت باقی‌مانده اتوبوس‎ها از نظر فنی مشکلات آنها برطرف می‌شود که مردم در مسیر 15 کیلومتری دچار مشکل نشوند.

500 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران کرمانی پیاده‌روی اربعین آماده شدشرایط حمل زائران اربعین حسینی (ع) به عراق اعلام شد/ چذابه، مرز مجاز خروج اتوبوس‌هامرز مهران ‌میزبان هزاران دلداده مکتب سرخ حسینی شد؛ استقرار بزرگ‌ترین ناوگان اتوبوسی در مرز

سلیمانی با اشاره به اینکه پیش‌بینی تردد یک میلیون و 200 هزار نفر برای پیاده‎روی اربعین از مرز خسروی انجام شده است بیان کرد: در روز میانگین 100 هزار زائر ابا عبداله الحسین(ع) از قصر شیرین تا مرز خسروی توسط ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ تردد در مسیرها در ایام اربعین حسینی توسط ستاد اربعین کشور تعیین می‌‌شود، خاطرنشان کرد:  اجرای طرح اعزام سرویس‌های ویژه سازمان اتوبوسرانی در ایام اربعین در راستای سرویس‌دهی هر چه بیشتر به زائران ابا‌عبدالله الحسین‌‌‌‌‌(ع) و انتقال سریع آنها از مرزها به سمت شهرها‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه قیمت اتوبوس‌ها افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر عمر مفید اتوبوس‎ها 10 سال و اگر بازسازی شوند 15 سال است و هم‎اکنون سرانه عمر ناوگان عمومی کرمانشاه 9 سال است.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه