Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ شهریورماه ۹۸ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به واحدهای ذی ربط مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان می توانند به  نشانی و تلفن واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانیhttp://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی http://iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به انضمام ریز نمرات دور کارشناسی با قید معدل، اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس 4×3 تمام‌‌رخ که اخیراً تهیه شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند، تکمیل و ارائه سایر فرم‌های درخواست ثبت‌نام، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی متناسب با چارچوب‌های که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی‌های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی در اردیبهشت‌
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو