Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، توجه و رسیدگی به مستضعفان در رأس توجهات نظام اسلامی قرار گرفته است، گفت: از ابتدای انقلاب تا‌کنون اقدامات مؤثری در جهت کاهش فقر و نابرابری انجام‌شده است؛ اکنون در طلیعه رستاخیز اربعین دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند عزم و همتی جهادی در این مسیر نورانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تشکیل هسته تخصصی محرومیت‌زدایی وتوانمندسازی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد و تصریح کرد: هسته تخصصی محرومیت‌زدایی وتوانمندسازی با همکاری اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران حوزه‌های علمیه و مجموعه‌های دانش‌بنیان تشکیل شد.
وی تجمیع و هم‌افزایی ظرفیت نخبگان استان اعم ازحوزه علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری را از اهداف تشکیل این هسته برشمرد و گفت: ایجاد مرجعی برای هماهنگ‌سازی مطالعات پژوهشی حوزه فقر و محرومیت‌زدایی در سطح استان و جلوگیری از انجام مطالعات موازی و در نهایت اجتناب از اتلاف زمان و هزینه از دیگر اهداف تشکیل هسته محرومیت‌زدایی است.
بهرامی در پایان اضافه کرد: با ایجاد هسته محرومیت‌زدایی بسترهای لازم به منظور به ‌کارگیری ظرفیت دانشجویان توانمند، اساتید، شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق سیاست‌های محرومیت‌زدایی و زمینه لازم برای همکاری‌های بین بخشی در حیطه‌های مختلف علمی، اجرایی و پژوهشی به‌ منظور ارتقای کیفیت فعالیت‌های محرومیت‌زدایی فراهم می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی ایکنا استان مرکزی کمیته امداد استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی