Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از صبح امروز(شنبه) به میزبانی نورسلطان پایتخت قزاقستان آغاز شد و در جریان رقابت‌های روز نخست، ۴ فرنگی‌کار ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز زیر ۲۳ سال جهان، در دور اول برابر لوری لومادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی‌نژاد برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند پویا ناصرپور دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۳ از ترکیه رفت و در مدت زمان 4 دقیقه موفق به شکست 8 بر صفر حریفش شد. ناصرپور در دور بعد با الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه جهان کشتی فرنگی وزن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا رستمی فرنگی کار وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۹ بر ۵ مقابل شینگو هارادا از ژاپن شکست خورد و از رسیدن به مدال طلا بازماند.

او پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • جام جهانی ماکائو؛ شکست نوشاد عالمیان مقابل حریف مصری
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ رنکینگ جهان در جام‌جهانی
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی