Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@08:24:10 GMT

مجتمع های خدماتی و رفاهی ستاره دار می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۳۸۲

 به گزارش اکوفارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذر بایجان غربی  ، مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به استان آذربایجان غربی در جمع سرمایه گذاران و مسئولان مجتمع های خدماتی و رفاهی این استان گفت : عمده تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امنیت سرمایه گذاری و تسهیل فرایند سرمایه گذاری فعالین این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا شهرکی افزود : آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن بالاترین مبادی ورود و خروج به کشور و جمعیت و نقاط گردشگری متعدد از ظرفیت و اهمیت بالایی برای سرمایه گذاری در زمینه مجتمع های خدماتی و رفاهی را داراست.  شهرکی ادامه داد : با توجه به انتقال وظایف ساخت و توسعه راههای روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و وجود حدود سه هزار روستا در استان آذربایجان غربی که عمده آنها دارای مسیرهای گردشگری طبیعی، تاریخی و مذهبی هستند، اهمیت سرمایه گذاری در این حوزه و ارائه خدمات حین سفر به مسافران باید در اولویت قرار گیرد. مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به منظور ایجاد رقابت بین مجتمع های خدماتی و رفاهی و رتبه بندی آنها و با توجه به برنامه ریزی و افق سال آینده سازمان تمام مجتمع های خدماتی و رفاهی دارای ستاره خواهند شد تا مسافرین برحسب تعداد ستاره مناسب ترین مجتمع خدماتی و رفاهی را انتخاب نمایند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی در مورد وضعیت مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان گفت: هم اکنون ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی در حال بهره برداری، ۲۶ مورد در حال احداث و ۵۵ مورد در حال طی مراحل بررسی و استعلام قرار دارد.  ارسلان شکری با تاکید بر جذب سرمایه گذار با توجه به ظرفیت بالای استان در تردد و هم مرز بودن با سه کشور و گذر کریدورهای مهم و دارا بودن ویژگی مهم ورودی اروپا و همچنین جاذبه های متعدد گردشگری و طبیعی و تاریخی و آثار ثبت شده ملی و جهانی همچون تخت سلیمان و قره کلیسا و نیز وجود معادن متعدد افزود: وجود مجتمع های خدماتی و رفاهی می تواند نقش بسزایی در کاهش تصادفات و آرامش رانندگان و مسافران در جاده ها داشته باشد.  گفتنی است مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و مدیر کل و جمعی دیگر از مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پیش از این نشست به صورت میدانی از قسمتهای مختلف پایانه بار ارومیه بازدید کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسینی رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چایپاره افزود: در سال گذشته ۱۰/۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شد.     وی با تاکید به اینکه در طول سال و بطور مستمر یکسری اقدامات راهداری بمنظور حفظ وضعیت موجود راه‌ها و بهبود شرایط تردد و عبور و مرور در سطح محور‌های مواصلاتی توسط عوامل راهداری شهرستان انجام می‌پذیرد؛ اظهار کرد: تسطیح و رگلاژ شانه سازی محور‌ها به طول ۱۸۰ کیلومتر و شن ریزی راه‌های روستایی و فرعی به طول ۵۰ کیلومتر از جمله این اقدامات است که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.     حسینی ادامه داد:  با توجه به اینکه تابلو و علائم ایمنی و  هشدار، پیش‌آگاهی و هدایت مسیر به رانندگان، نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌های ارتباطی در سطح محور‌های مواصلاتی  دارد در طول یکسال گذشته ۲۵۰ مورد تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره نصب شد.     وی خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰ متر گاردریل در محور‌های شهرستان چایپاره  تعمیر ونصب شد.

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • ۷۰ درصد ذائقه یزدی‌ها گوشت گوسفندی است
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تولید سالانه ۱۸ هزار تن گوشت قرمز در استان
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری