Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@11:51:12 GMT

دفاع مقدس، فرصت انتقال تجربیات به مردم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۴۱۴

دفاع مقدس، فرصت انتقال تجربیات به مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدجواد فدایی استاندار کرمان گفت: بزرگداشت، تجلیل و تقدیر از کسانی که جنگ را مدیریت، مقاومت و مبارزه کرده و شهید شدند نخستین هدف است.

او افزود: هدف دیگر ایجاد و حفظ آمادگی برای مورد مشابه که اگر اتفاقی افتاد، بتوانیم مقاومت و مبارزه کنیم تا این روحیه در جامعه وجود داشته باشد و بخشی از این مسئله به آمادگی نیرو‌های مسلح برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدایی تصریح کرد: مرحله دوم مربوط به آمادگی جامعه و مردم است، زیرا همیشه خطر هجوم و تجاوز وجود دارد و باید این آمادگی وجود داشته باشد تا مشکلی برای کشور و جامعه پیش نیاید.

استاندار کرمان بیان کرد: قسمتی از حفظ آمادگی، انتقال تجربیات است که تجربیات دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و بهتر است منتقل شود و باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای این کار استفاده شود و تجریبات زنده و به روز در اختیار مردم قرار بگیرد و انتظار داریم با برنامه‌های هفته دفاع مقدس به این اهداف دست پیدا کنیم ضمن آنکه باید در پایان نیز نتیجه برنامه‌ها ارزیابی شود.

انتهای پیام/ح

هفته دفاع مقدس فرصت انتقال تجربه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس برنامه های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس