Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:52:09 GMT

 ۱۴ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۹۹۴۶۹

 ۱۴ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

علی واحد روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  اردبیل افزود: ۵۴ عنوان کتاب از سال ۹۶ تا کنون به رشته تحریر درآمده که تعدادی از آنها رونمایی  و تعدادی دیگر هم در حال چاپ است.

وی با اشاره به برنامههای هفته دفاع مقدس در اردبیل افزود: ۵۸ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس اعم از برگزاری نمایشگاهها، برگزاری رژه نیرو های مسلح ،خاطرهگویی ،برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ،دیدار با خانواده شهدا ،غبارروبی گلزار شهدا،عیادت از جانبازان و تجلیل از پیشکشوتان دفاع مقدس اجرا میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد زنجانی فرماندار اردبیل هم در این جلسه گفت: در هفته دفاع مقدس باید شهر رنگ و بوی جبهه و شهدا  به خود گرفته و با تبلیغات محیطی و نصب بنرهای متعدد با هزینه کمتر اما با گیرایی و نتیجه بیشتر می‌توان نسل امروزی را با رشادت‌های شهدا و ایثارگران آشنا کرد.

وی افزود: تبلیغ و  انتقال فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ از خودگذشتگی و شهادت به جوانان و نسل امروزی که جنگ و ایثارگری را ندیده‌اند، وظیفه همه ماست.

زنجانی تاثیر برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس را غیر قابل کتمان دانست و افزود: اجرای هنرمندانه برنامه‌ها و نمایش نقش ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس می‌تواند نسل جدید را برای شناخت بیشتر از تاریخ جنگ به فکر و اندیشه بیاندازد.

 وی بیان کرد:یکی از وظایف اصلی و خطیر ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صبر و استقامت در جامعه است و باید با برنامه‌های اساسی و راهبردی ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

زنجانی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بزرگ پیروزی انقلاب اسلانی ایران امنیت،صلابت و استقلال در کشور است،افزود: این سرمایه‌های عظیم با از جان‌گذشتگی و ایثار شهدا به دست آمده و باید از این دستاوردهای بسیار مهم با جان‌و دل نگهداری شود.

فرماندار اردبیل پشتوانه هشت سال ایستادگی نیروهای مسلح در جبهه‌های حق علیه باطل را منطق قرآن و اسلام عنوان کرد و گفت:امروز نیز ملت ایران با این منطق در مقابل جهان استکبار ایستاده و اجازه تحقق هیچ یک از توطئه‌های دشمنان را نمی‌دهد.

استان اردبیل در دوران دفاع مقدس سه هزار ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرد.
 

/۶۰۱۶/۷۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته ی دفاع مقدس شهدا اردبیل کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است