Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نقی گفت: بیش از ۳۰۰ ورزشکار خانم در رشته ورزشی «پنچاک سیلات» در گلستان فعالیت می‎ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «انسیه علی نقی» امروز(شنبه 23 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود هفت سال است به صورت رسمی در استان در بخش بانوان «پنچاک سیلات» فعال است و  بالغ بر 300 ورزشکار در این رشته بیمه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نائب رئیس انجمن بانوان پنچاک سیلات  استان گلستان ادامه داد: این ورزشکاران در شهرستان علی آباد کتول، شهر فاضل آباد، شهرستان کردکوی، بندرگز و گرگان فعالیت می کنند.

 

علی نقی خاطرنشان کرد: در رشته پنچاک سیلات 10 مربی و 10 داور به صورت رسمی زیر نظر فدارسیون رزمی در استان فعالیت دارند و امسال میزبان المپیاد استعدادهای برتر کشور در گرگان بودیم که تیم گلستان قهرمان این مسابقه شد.

 

وی بیان کرد: در 11 وزن، 10 ورزشکار در رشته پنچاک سیلات حضور داشتند و بانوان ورزشکار ما توانستند سه طلا، سه نقره و دو برنز کسب کنند و هشت نفر از ورزشکاران ما نیز به اردوی استعدادهای برتر کشور راه پیدا کنند.

 

نائب رئیس انجمن بانوان پنچاک سیلات استان گلستان بیان کرد: امکانات در بحث ورزش های رزمی کم است و با نتیحه خوبی که کسب شده انتظار داریم مسئولان به رشته پنچاک سیلات توجه بیشتری داشته باشند.

 

علی نقی یادآور شد: قهرمان هایی که در المپیاد استعداد های برتر مقام کسب کردند تمرین به شکل فشرده برای آنها در نظر گرفته شده تا در اردوها نیز خوش بدرخشند و بتوانند به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا عاشورای حسینی ماه محرم استان بوشهر عزاداری تاسوعای حسینی نماز ظهر عاشورا تاسوعای حسینی خبرگزاری شبستان تاسوعا و عاشورای حسینی پنچاک سیلات رشته های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس