Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی سناریو و هماهنگی اجرای رزمایش "اسکان اضطراری در حوادث تروریستی" صبح امروز شنبه با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

محمدباقر آقایی در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح اسکان اضطراری و ضرورت تهیه سناریوهای مربوط به آن اظهار داشت: سناریو یک طرح کلی و بیانگر وضعیت طبیعی و یا مورد انتظار حوادث و در واقع تصویر روشنی از آینده است که با کمک برنامه ریزی می تواند مسائل، چالش ها و فرصت های محیط را به روشنی شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای رزمایش ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاه ها در جهت ارتقای سطح آمادگی و پایداری در شرایط بحرانی است، لذا آمادگی برای شرایط بحرانی و اضطراری از اولویت های پدافند غیر عامل است.

اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات کارشناسی خود را در خصوص این رزمایش بیان کردند.

کد خبر 4717535

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل تبریز استانداری آذربایجان شرقی ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا اربعین حسینی ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک‌های مردمی در استان مؤثر بوده که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با کمک خیران کمک‌های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه شده و کمیته امداد در ماه رمضان رزمایش تأمین بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند اثر بسیار زیادی در وضعیت زندگی آن‌ها دارد، تاکید کرد: در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای کمک وارد عمل می‌شوند و در تمام سال‌ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه خیران خوزستانی با حمایت خود در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند، گفت: صداوسیما و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارد و نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همنوعان، تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان کلیدی و اثرگذار است.

کد خبر 6064345

دیگر خبرها

  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • رزمایش مشترک چین، روسیه و ایران علیه کشوری نیست
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • پاکستان: موضع روشنی در قبال طرح انتقال گاز از ایران داریم
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • آمادگی منطقه ۸ اصفهان برای اسکان اضطراری مسافران در شب‌های بارانی
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام
  • مدیریت ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویت اول استان است