Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در قزاقستان در حال برگزاری است در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان روسیه قزاقستان کشتی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملماسی رئیس کارگزاری بانک صنعت و معدن ­و نماینده خصوصی سازی برای عرضه سهام استقلال در بازار فرابورس گفت: امروز از طریق مزایده ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال واگذار شد و بعد از مراحل پرداختی معامله قطعی خواهد شد. وی افزود: سهام استقلال با ۹ میلیارد و ۱۷۲ میلیون برگه به ارزش ­­و ۳۰۴.۶ و در نهایت رقم تقریبی ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد.   ­وی ادامه داد: با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال امیدوار هستیم این­ بنگاه اقتصادی و باشگاه بتوانند شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتر باشگاه بزرگ استقلال در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.   ملماسی ادامه داد: در مورد جزئیات واگذاری ما به عنوان نماینده سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام حضور داشتیم و اطلاع زیادی نداریم این که هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه آن چه سهمی را در اختیار خواهند داشت، اما این هلدینگ حتما برای خرید باشگاه استقلال برنامه داشته است و امیدواریم شاهد شکوفایی این باشگاه در بحث‌های اقتصادی در سال‌های آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک