Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دومین مرحله قرعه کشی طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا پایان شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، در طرح همراز به کاربران فعال همراه بانک سینا که در طول اجرای طرح به انجام تراکنش های بانکی از این درگاه اقدام نمایند و موفق به کسب حداقل 300 امتیاز در باشگاه مشتریان بانک سینا شوند جوایز ارزنده ای به قید قرعه اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این طرح همچنین مشتریانی که به نصب نرم افزار همراه بانک سینا و ورود به این سامانه اقدام می کنند 50 امتیاز هدیه داده می شود و متناسب با فعالیت کاربران در این بستر و انجام تراکنش های مختلف با کارت بانکی سینا، امتیازهای ویژه ای در باشگاه مشتریان به میزان 2 برابر امتیاز سایر درگاه های پرداخت الکترونیک بانک به آنها تعلق می گیرد. در طرح همراز باشگاه مشتریان بانک سینا به ازای هر قسط 1.000.000 ریالی پرداختی مربوط به خود یا دیگران در همراه بانک 2 امتیاز ویژه تعلق خواهد گرفت. کاربران می توانند با افزایش تعداد تراکنش ها تا پایان شهریورماه جاری، شانس برنده شدن خود را افزایش دهند.
جوایز قرعه کشی این طرح شامل هدایای نقدی ارزنده است که به برندگان اهدا خواهد شد. گفتنی است مرحله اول این طرح در تیرماه قرعه کشی شد که اسامی برندگان در سایت باشگاه مشتریان بانک سینا به نشانی https://club.esinabank.com/Home/Index قابل مشاهده است.
* «متن سخنرانی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، برنده جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام» در محل برگزاری کنفرانس تجارت سرمایه گذاری جهان اسلام در کشور مالزی
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد اسماعیل کاملی، در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به اس ام ای درصورتی که اطلاعات بیمار در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند. 

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه های منتخب از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE1, SMA TYPE2, SMA TYPE3 از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می شوند. 

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می توانند با رعایت ضوابطی از مساعدتهای موردی تبصره ذیل ماده 9 اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تایید در کمیته های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره مند شوند.

 وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذیصلاح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • بهره مندی ۱۳ هزار نفر از آب شرب در روستا‌های کردستان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج