Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با 50 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت های روز کاری قبل 11هزار و 450  تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 11هزار و 350 تومان خریداری می‌کنند

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 12هزار و 700 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 12هزار و 600 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخته شناوری که رُز را در تایتانیک نجات داد ۶۶۳ هزار یورو فروش رفت

درب شناور معروف فیلم تایتانیک، همان دری که باعث نجات رز (با بازی کیت وینسلت) شد، اما جک (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) آن را در وضعیتی ناگوار رها کرد، با قیمت هنگفتی در یک حراجی به فروش رفت.

این تکه چوب بالسا که در واقع بخشی از چارچوب درِ ورودی سالن درجه یک کشتی بود، در حراجی «گنجینه‌های سیاره هالیوود» که توسط حراجی هریتیج برگزار شد، به مبلغ باورنکردنی ۷۱۸ هزار دلار معادل ۶۶۳ هزار یورو به فروش رفت. 

با این که در این حراجی دیگر اشیای با ارزش دیگری هم برای فروش وجود داشت، اما هیچ‌کدام نتوانستند به قیمت این تکه چوب مشتری داشته باشند. به عنوان مثال تازیانه ایندیانا جونز در فیلم معبد عذاب و همچنین تبر تهدید آمیز جک نیکلسون در فیلم درخشش هم در این حراجی برای طرفداران سینمای جهان به فروش گذاشته شدند. 

از زمان اکران فیلم تایتانیک بحث داغی بین طرفداران این فیلم در گرفته بود که آیا این تکه چوب می‌توانسته به راحتی برای هر دوی رز و جک جا داشته باشد یا خیر. با این که در فیلم به این وسیله به عنوان در اشاره می‌شود، حراجی به طور خاص اعلام کرده که این سازه‌ی پیچیده در واقع بخشی از چارچوب در بوده که درست بالای ورودی سالن درجه یک کشتی قرار داشته است.

از دیگر وسایل باارزش سینمایی که به حراج گذاشته شدند، می‌توان به وسایل مختلفی از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز اشاره کرد. تازیانه‌ی نمادین هریسون فورد در فیلم معبد عذاب با قیمت حیرت‌انگیز ۴۸۴ هزار یورو یکی دیگر از چیز‌هایی بود که در این حراجی به فروش رفت. همچنین جام مقدس، که به طور مشهور به عنوان «جام یک نجار» در فیلم آخرین جنگ صلیبی شناخته می‌شود، نیز با رقم قابل توجه ۸۱ هزار یورو به فروش رفت. 

اما تبر جک نیکلسون در فیلم درخشش یکی دیگر از محصولات چشمگیر بود که یک خریدار حاضر شد برای داشتن آن مبلغ ۱۱۵ هزار یورو بپردازد.

از دیگر محصولات فروش رفته در این حراجی می‌توان به توپ بولینگ بیل موری از فیلم کینگ‌پین با قیمت ۳۲۳ هزار یورو، لباس مشکی و براق سیمبیوت توبی مگوایر از فیلم مرد عنکبوتی ۳ به مبلغ ۱۱ هزار یورو اشاره کرد.

منبع: یورونیوز

tags # هالیوود سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • نیس قیمت ژان کلر تودیبو را ۴۰ میلیون یورو اعلام کرد
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دری که رز را در «تایتانیک» نجات داد با قیمت نجومی فروخته شد
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • تخته شناوری که رُز را در تایتانیک نجات داد ۶۶۳ هزار یورو فروش رفت
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳