Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات در اراضی اشغالی آغاز شده و نظرسنجی‌های انجام شده حکایت از آن دارد که بنیامین نتانیاهو بار دیگر برای کسب اکثریت و تشکیل کابینه با مشکلات بسیاری مواجه خواهد بود. تاریخ انتشار: 11:28 - 23 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۹۳۴۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ روز سه‌شنبه برای دومین بار در سال ۲۰۱۹ و پس از شکست بنیامین نتانیاهو در تشکیل کابینه، انتخابات در اراضی اشغالی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخابات در حالی برگزار می‌شود که نتایبج نظرسنجی‎ها حاکی از آن است که بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» در کسب اکثریت و تشکیل کابینه با مشکل مواجه خواهد شد.

نظرسنجی‌های انجام شده رقابت تنگاتنگ حزب لیکود و حزب آبی سفید به ریاست «بنی گانز» را نشان می‌دهد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی به این موضوع پرداخته و می‌نویسد که آخرین نظرسنجی‌های انجام شده درباره این انتخابات بن‌بست سیاسی دیگری را برای اسرائیل پیش‌بینی می‌کنند.

در این گزارش به نظرسنجی‌های انجام شده در روز جمعه که آخرین فرصت برگزاری نظرسنجی بوده اشاره شده است.

در این نظرسنجی‌ها حزب لیکود به ریاست نتانیاهو و حزب آبی و سفید به ریاست بنی گانتز نتایج بسیار نزدیکی کسب کرده‌اند.

جروزالم پست نتیجه چندین نظرسنجی انجام شده درباره این انتخابات را منتشر کرده که اکثر این ظرسنجی‌ها رقابت بسیار نزدیک حزب لیکود و آبی و سفید را نشان می‌دهند.

این در حالی است که نتانیاهو پیش از این با استناد به نظرسنجی‌های انجام شده در مورد نتایج انتخابات پارلمانی، به شکست حزب لیکود اذعان کرد.

به گزارش جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با رادیو «Kan» از نتایج نظرسنجی‌های داخلی در مورد انتخابات ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) ابراز نگرانی کرده و به شکست حزب متبوعش اذعان کرد.

او که پس از پیروزی شکننده در انتخابات پارلمانی ماه آوریل موفق به ایجاد ائتلاف و تشکیل کابینه نشده و ناچار شد کنست را منحل و انتخابات مجدد برگزار کند، اکنون تلاش دارد با وعده‌هایی مانند الحاق بخش دیگری از کرانه باختری به اراضی اشغالی اعتماد احزاب راستگرا را جلب کند.

نتانیاهو که در ماه‌های اخیر با مشکلات جدی در زمینه پرونده‌های قضایی و ناکامی‌های متعدد در عرصه اجتماعی مواجه بود، اکنون به دلیل فرار به پناهگاه و نیز اشتباهات لفظی به شکل گسترده‌ای مورد تمسخر مخالفان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انتخابات در سرزمین های اشغالی سرزمین های اشغالی بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد

ارتش آمریکا اقدام به انتقال مقادیر زیادی موشک‌های رهگیری سامانه‌های پدافندی به رژیم صهیونیستی کرد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی در این رابطه نوشت، فرماندهی منطقه مرکزی نیروی هوایی ارتش آمریکا این هفته کار انتقال هزاران قطعه سلاح و موشک به اسرائیل را آغاز کرد، این تسلیحات از انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در پایگاه العدید قطر با هواپیما‌های Globemaster C۱۷ به (سرزمین‌های اشغالی) منتقل شده است.

ایتای بلومنتال خبرنگار کان نیوز در این رابطه گفت: این گام برای ترمیم ذخایر تسلیحاتی نیروی هوایی اسرائیل بعد از تهاجم گسترده اخیر ایران (عملیات تلافی جویانه) انجام می‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است، از طریق رصد حرکت هوایی مشخص شد، آمریکایی‌ها طی هفته گذشته حداقل هفت پرواز از پایگاه آمریکایی العدید در قطر به پایگاه هوایی نباتیم انجام دادند و ظاهرا برای اینکه شبهه‌ای علیه دولت قطر در این زمینه پیش نیاید، این هواپیما‌ها در مسیر خود توقف کوتاهی هم در قبرس داشته و بعد از آن به سوی (سرزمین‌های اشغالی) عزیمت نمودند.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، در عملیات تهاجمی ۱۳ آوریل ایران علیه اسرائیل بیش از ۷۲۰ بار آژیر خطر در سرتاسر اسرائیل به صدا در آمد و سامانه‌های موشکی مستقر در جنوب (فلسطین اشغالی)، کرانه باختری، قدس، حیفا، الجلیل و جولان فعال شدند.

دیگر خبرها

  • آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • نتانیاهو در موقعیت آچمز
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • اسکات ریتر: عملیات اخیر یک پیروزی نظامی و سیاسی برای ایران بود
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • اظهارات تازه کامرون درباره پاسخ اسرائیل به ایران