Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران، امروز، 23 شهریورماه با ارسال پیامی از اقدام رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز مازندران در انعکاس عزاداری شهرستان‌های مختلف استان تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه ارائه تصویر واقعی از حماسه عاشورا، حضور گسترده مردم ولایت‌مدار استان در عزاداری‌های سید و سالار شهیدان و انعکاس آن در برنامه‌های زنده و کارشناسی، پوشش مناسب عزاداری‌ها حتی در برخی روستا‌های دورافتاده و پرهیز از آمیخته‌شدن عزای سیدالشهدا با مسائل خرافی را از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های محرم در صدا و سیمای مرکز مازندران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام طبرسی با بیان اینکه مازندران به عنوان دیار علویان پایتخت شور و شعور حسینی است و عشق و ارادت به ائمه به ویژه امام حسین(ع) در این استان موج می‌زند، آمده است: بیان حقایق عاشورا به زبان هنر و استفاده از ظرفیت‌های بزرگترین رسانه کشور برای اطلاع رسانی و تبیین آموزه‌های قیام امام حسین(ع) نشانه برنامه‌ریزی‌های هدفمند صدا وسیما است.

وی همچنین، افزود: انعکاس آیین عزاداری برخی شهر‌های استان از شبکه‌های ملی، نشان دهنده افزایش توان فنی صدا و سیمای مازندران و شایسته قدردانی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران تقدیر و تشکر رسانه ملی و استانی عزاداری حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود

ایتنا - انتظار می‌رود نسخه ۱۸سیستم عامل iOS بزرگ‌ترین به‌روزرسانی در تاریخ آیفون باشد. شایعاتی درباره ویژگی‌ها و تغییرات این نسخه منتشر شده که آنها را مرور می‌کنیم.
شایعه‌شده که iOS۱۸ شامل ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای مرورگر سیری و بسیاری از برنامه‌ها می‌شود و اپل قصد دارد پشتیبانی RCS را به برنامه Messages اضافه کند تا تجربه ارسال پیام کوتاه بین آیفون‌ها و دستگاه‌های اندرویدی را بهبود بخشد. همچنین انتظار می‌رود این به‌روزرسانی صفحه اصلی قابل تنظیم‌تر و سایر تغییرات طراحی رابط کاربری، ویژگی‌های جدید در برنامه‌هایی مانند Apple Maps و Freeform، ویژگی‌های دسترسی اضافی و موارد دیگر را معرفی کند.

البته نباید از ویژگی‌های جدید برای پشتیبانی از هوش مصنوعی گذشت. در نسخه جدید ‌ای او اس ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای برنامه‌های سیری، اسپات لایت، شورت کاتز، موزیک، هلث، پیام‌ها، پیجز، کینات و... تدارک دیده شده است. مدیرعامل اپل، تیم کوک، بارها به این موضوع اشاره کرده است که این شرکت در حال کار روی هوش مصنوعی مولد است و قصد دارد جزئیات را آخر امسال به اشتراک بگذارد.

گرگ جوسویاک، مدیر بازاریابی اپل نیز اخیراً در یک پست به هوش مصنوعی اشاره کرده است. محبوبیت هوش مصنوعی مولد در اواخر سال۲۰۲۲ افزایش یافت؛ زمانی که شرکت اوپن ‌ای آی چت بات ChatGPT را منتشر کرد.

یک روبات چت که می‌تواند به سؤالات و سایر درخواست‌های متنی پاسخ دهد. این شرکت همچنین به ابزارهای هوش مصنوعی مولد برای تصاویر و ویدئوها نیز دست یافته است. شرکت‌های دیگری مانند گوگل و مایکروسافت نیز به فضای هوش مصنوعی مولد فشار آورده‌اند و این فناوری به‌سرعت در حال تکامل است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۹ فروردین
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود