Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله مهاجر صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه سرای تجاری استان در ولگاگراد روسیه ایجاد و افتتاح می شود درباره محاسن آن گفت: به زودی در نمایشگاه بین المللی روسیه که ۷۰ کشور دنیا در آن حضور دارند، شرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کشورهای جنوب روسیه جزو مناطق برخوردار است گفت: در چند سال قبل در آستراخان روسیه سرای تجاری ایجاد کردیم و هدف از آن یافتن بازارهای فروش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر با اظهار اینکه از ابتدا مخالف ایجاد سرای تجاری در آستراخان بودیم تصریح کرد: آستراخان جز بندر آورده دیگری ندارد و این استان نیز ظرفیت لازم را ندارد.

مهاجر با عنوان اینکه بیشتر کالاهایی که از استان صادر می شود قابلیت حمل توسط کشتی و از راه دریا را ندارد گفت: بیشتر ظرفیت استان در بخش مواد غذایی و مرکبات است و ۹۸ درصد کالاها زمینی و به صورت کانتینری حمل می شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: در ایجاد سرای تجاری در آستراخان بیشتر به وجود بندر در آن توجه شد و ایجاد این سرا در این منطقه زیاد تاثیر نداشته است.

مهاجر با اظهار اینکه سرای تجاری در ولگاگراد ایجاد و افتتاح می شود از این منطقه به عنوان مرکز ثقل تجاری یاد کرد و گفت: ولگاگراد در حوزه کشاورزی ظرفیت خوبی دارد درحالی بیش از ۹۵ درصد روغن مورد نیاز کشور از طریق واردات تامین می شود.

وی گفت: به دلیل ظرفیت های موجود در ولگاگراد، اقدام به برپایی نمایشگاه توانمندی ها در ولگاگراد کردیم و این نشان می دهد که ولگاگراد جاذبه های خوبی برای تجارت دارد، از اینرو اقدام به ایجاد سرای تجاری در آن شده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: برای ایجاد سرای تجاری در ولگاگراد، اقدام به اجاره فضایی به مساحت ۱۰۰ متر در ولگاگراد کردیم واین سرای تجاری در طبقه بالای اتاق بازرگانی ولگاگراد واقع شده است.

وی ایجاد سرای تجاری را در مسکو ضروری دانست.

کد خبر 4717553

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مازندران تجارت ماه محرم قزوین بوشهر مراسم عزاداری شیراز عاشورا اربعین حسینی ایلام شهرکرد خطبه های نماز جمعه ماه محرم و صفر تاسوعا و عاشورا گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۹۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ویاچسلاو گلادکوف» فرماندار منطقه بلگورود روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین بر روی یک ساختمان اداری در منطقه بلگورود سقوط کرده است.

فرماندار منطقه بلگورود روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در نتیجه سقوط این پهپاد اوکراینی، یک زن دچار آسیب شد و با کمک آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

گلادکوف در پیامی در پیام رسان تلگرام تاکید کرد که در نتیجه انفجار ناشی از سقوط این پهپاد، پنجره‌های طبقه سوم و چهارم این ساختمان منفجر شده و بخش‌های از آن دچار آسیب شده است.

کد خبر 6063803

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • فعالیت تجاری گمرکات خوزستان در ایام نوروز
  • ۱۰۷ درصد برنامه صادرات ۱۴۰۲ در کردستان محقق شد
  • رشد ۱۵ درصدی صادرات کردستان در سال گذشته
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲